Tul 5+4 tom fostersekk

Karolinefrk

Betatt av forumet
Vil bare dele det her jeg kan jo hende det gjør andre som er på tul mer rolig. Jeg har vært på tul i dag 5+4 og så bare et svart hull for og si det sånn. Jeg visste at det var liten sjans for og se noe foster så tidlig og skal på ny ul om 10 dager og fortsatt vet jeg at det er mange som ikke ser noe foster da også. Jeg må på ul for de er redd for at jeg har drueklaser med kreft celler for hadde dette når jeg mistet i ma i uke 18 sist. Håper dette kan hjelpe noen
 
Vil bare dele det her jeg kan jo hende det gjør andre som er på tul mer rolig. Jeg har vært på tul i dag 5+4 og så bare et svart hull for og si det sånn. Jeg visste at det var liten sjans for og se noe foster så tidlig og skal på ny ul om 10 dager og fortsatt vet jeg at det er mange som ikke ser noe foster da også. Jeg må på ul for de er redd for at jeg har drueklaser med kreft celler for hadde dette når jeg mistet i ma i uke 18 sist. Håper dette kan hjelpe noen

Jeg var på TUL i uke 5+2 sist graviditet og så bare en en runding i livmoren da også. 6+2 hadde jeg TUL igjen og da var det et lite hjerte som blinka:Heartred Uff, det høres helt forferdelig ut. Er de redd for at du har kreft igjen?:( Håper virkelig ikke det. Sender deg en stor klem:Heartred
 
Jeg var på TUL i uke 5+2 sist graviditet og så bare en en runding i livmoren da også. 6+2 hadde jeg TUL igjen og da var det et lite hjerte som blinka:Heartred Uff, det høres helt forferdelig ut. Er de redd for at du har kreft igjen?:( Håper virkelig ikke det. Sender deg en stor klem:Heartred
De er redd for det men man pleier ikke få det to ganger på rad. Deilig og se at vi er flere som ikke så noe første gangen. Tenker på de som faktisk blir hysteriske for at de ikke ser no :Heartred
 
For å istemme koret, på UL 5+4 så var det en tom svart dings som man kunne se på UL'en... Sist 10+0 var det en liten bamsemums som vrikka og vrei på seg inni den svarte kula :)
 
:Heartred
I ene svangerskapet mitt kunne man såvidt se en spire, men mindre forventet så jordmor sa at den sikkert var på vei til å dø, og at jeg skulle komme tilbake etter 2 uker. Vel, jeg fikk hetta, ringte rett til gynekologen min og fikk time der dagen etter, mye bedre utstyr og man fikk se en helt fin liten bamsemums, som nå er en 7 år gammel gutt!

Det kan gå helt fint :Heartbigred
 
Back
Topp