TUL 5+3

Vilsågjerne101

Elsker forumet
idag har jeg fått henvisning til TUL på sykehus. Jeg er 4+4 idag og timen er allerede neste uke. Da er jeg altså 5+3.
Hva forventer jeg å se så tidlig?

Gruer meg veldig,er det noen her som har vært på til som 5+?

Jeg var 5+3 (muligens 5+1 hvis eggløsning var da jeg trodde, det førstr er mensterminen)
Da så vi et sort hulrom, et fosteranlegg på 8 mm. Ingen embryo. Det kan man først se i uke 6. Gynekologen antok at vi skal se det nå på fredag, med hjerteslag. Hva er grunnen til at du drar så tidlig om jeg kan spørre ?

Så det du antakeligvis vil se er en begynnende graviditet. Var på UL i uke 5 med jentungen min også; og da var det samme som den gangen her.

Jeg var 5+3 (muligens 5+1 hvis eggløsning var da jeg trodde, det førstr er mensterminen)
Da så vi et sort hulrom, et fosteranlegg på 8 mm. Ingen embryo. Det kan man først se i uke 6. Gynekologen antok at vi skal se det nå på fredag, med hjerteslag. Hva er grunnen til at du drar så tidlig om jeg kan spørre ?

Så det du antakeligvis vil se er en begynnende graviditet. Var på UL i uke 5 med jentungen min også; og da var det samme som den gangen her.

Tusen takk for svar❤️
Ble henvist da jeg går på medisiner stoffskifte og div. Tilhører under høyrisikogruppen. Hadde også tett oppfølging da jeg gikk gravid med minstemann.

Jeg er 5+4 når jeg skal på TUL. Når begynner man å se hjerteslag? Kan man se om det er tvilling eller ikke?

16 dpo fikk jeg allerede 3+ med ukeindikator så er også spent på det:)

Fra uke 6 sier de :) men har hørt om noen som har dratt tidlig i uke 6 og ikke sett noe, men en uke etterpå har det slått. Spent på om jeg ser det nå til fredag.
Sist svangerskap så vi det slå når jeg var 6+2.
Lurer på om man kan se tvillinger tidlig hvis det er toegget. Men hvis det er en enegget deler de vel pose(? Korriger meg gjerne om jeg tar feil) og da er det ikke så lett å se tidlig mener jeg å ha hørt.

Fra uke 6 sier de :) men har hørt om noen som har dratt tidlig i uke 6 og ikke sett noe, men en uke etterpå har det slått. Spent på om jeg ser det nå til fredag.
Sist svangerskap så vi det slå når jeg var 6+2.
Lurer på om man kan se tvillinger tidlig hvis det er toegget. Men hvis det er en enegget deler de vel pose(? Korriger meg gjerne om jeg tar feil) og da er det ikke så lett å se tidlig mener jeg å ha hørt.

Jeg tenkte toegget:) vet heller ikke så mye om det.
Så da kan jeg forvente at de ikke ser så mye når jeg skal på TUL. Bare så jeg ikke blir helt nedenfor hvis de ikke finner hjerteaktivitet :)❤️

Jeg tenkte toegget:) vet heller ikke så mye om det.
Så da kan jeg forvente at de ikke ser så mye når jeg skal på TUL. Bare så jeg ikke blir helt nedenfor hvis de ikke finner hjerteaktivitet :)❤️
Det trenger du ikke bli bekymret over nei. Er ikke sikkert de ser plommesekken heller. Så lenge de ser en påbegynt graviditet så er vel alt som det skal i uke 5.. :)

Back
Topp