Tudelu!

squakky

Elsker forumet
Skulle bare si at jeg er i live altså! Men jeg liker rett og slett ikke nye bv.. Dessuten så er jeg veldig lat for tiden..
Nå har mini begynt å gå litt, har fått siste vaksinen idag og spiser oss ut av hus..

Ellers gleder jeg meg til lt i helga :)

Hvordan har dere det da, jenter?

Weeee!! Der var du ja!! :) :)

her er det jobbjobbjobbkakelaginkakepyntingkakeleveringjobbjobbjobbprøveåpakketilLT, phu! hehe!!

Gleder meg kjempemasse til dere kommer i overimorgen!!!! Er sååååå glad for at dere ikke kommer sent til middagen!! :) :) Wee!!!!!!!

Ja altså, jeg håper vi klarer middagen.. Men bilen min er nok ikke helt til å stole på :p haha.. Neida, det går nok helt fint :) Blir gøy å treffe dere, spes du trone, siden jeg egentlig skulle møtt deg når du var her :/ Må vel ringe pappa å sjekke at bilen er ok til å kjøre noen timer i strekk :p

Hvis alt går som det skal så er vi der ca 7.. Men så skal jo vi kjøre OG finne fram i bergen. Og bergen er ikke en lett by å kjøre i!

Men satser på at t0mmelise vet hvor vi skal kjøre da ;)

Jeg vet hvor dere skal kjøre, men det hjelper sikkert ikke så mye. :P Dere får leke telefonterror med Escuro, så kan hun guide dere på riktig vei hvis det er behov for det. Gleder meg til å hilse på en squakk og en t0mmis. :)

Gleder meg til å hilse på alle dere og :D

Back
Topp