Tuddelu

Lisee

Elsker forumet
Hei jenter!

Ei beite siden jeg har fått skrive her nå. Jeg satt nemlig å kosa meg med en kopp te ved datan her for en stund siden. Og plask, der havna hele koppen oppi tastaturet...... Er det mulig?????[:D] Så nå har jeg vært uten tastatur en god stund.

I morgen skal jeg jaggu begynne på jobb igjen. Har gleda meg veldig, men kjenner jeg har vondt i magen i kveld[&:] Jeg som har vært hjemme hver dag helt til nå med Eskil, skal plutselig tilbake i 100% stilling. Lurer veldig på hvordan det blir.
Eskil begynner i barnehagen på fredag, er spent på det også.....

Håper dere har det bra her inne, nå kommer jeg til å skrive litt mer framover igjen (i alle fall til ett eller annet skjer med maskina igjen[;)])

Så koselig å se deg igjen da [:)]
Kjedelig når noe skjer med pc'n ja [8D]

Det går helt sikkert bra med Eskil i barnehagen. Har lest om flere her inne som har begynt i barnehagen...og ungene vil jo ikke hjem igjen[:D][;)] Skal se det samme skjer med dere[:D]

Du må ha lykke til på jobben. Kan tenke meg at det er ganske rart ja, særlig å hoppe rett i en 100% stilling etter å ha vært hjemme så lenge.[:)]

Mange som har begynt å jobbe igjen her inne, og barn som har begynt i barnehage, men her er jeg fortsatt hjemmeværende med alle 3 ungene [8D]
...men det blir nok en liten deltidsjobb på meg etterhvert[8|][:)]

Krysser fingrene for at ingenting skjer med pc'en din igjen så vi får høre mer fra deg. Har lurt på hvor du har vært serru[:D]....Lenge siden sist[:)]

ORIGINAL: Medea

Så koselig å se deg igjen da [:)]
Kjedelig når noe skjer med pc'n ja [8D]

Det går helt sikkert bra med Eskil i barnehagen. Har lest om flere her inne som har begynt i barnehagen...og ungene vil jo ikke hjem igjen[:D][;)] Skal se det samme skjer med dere[:D]

Du må ha lykke til på jobben. Kan tenke meg at det er ganske rart ja, særlig å hoppe rett i en 100% stilling etter å ha vært hjemme så lenge.[:)]

Mange som har begynt å jobbe igjen her inne, og barn som har begynt i barnehage, men her er jeg fortsatt hjemmeværende med alle 3 ungene [8D]
...men det blir nok en liten deltidsjobb på meg etterhvert[8|][:)]

Krysser fingrene for at ingenting skjer med pc'en din igjen så vi får høre mer fra deg. Har lurt på hvor du har vært serru[:D]....Lenge siden sist[:)]

Å det hørtes deilig ut! Må si jeg misunner deg litt ja[:)]

Hei snuppa!!
så koslig å se deg her igjen! Det var lenge siden sist ja! så utrolig irriterende å miste te på tastaturet.. huff... men bra det er fiksa nå!!

Thea holder på med innkjøring i barnehagen nå! Det går bra!
Håper innkjøringa med Eskil går like bra! Og at du trives tilbake i 100% jobb! Jeg begynner i 100% fra september av - så jeg har 2 uker fri nå og de skal nytes og brukes på meg!!!

Ellers noe nytt med dere da? Hatt en fin ferie?

ORIGINAL: Jordbæret

Hei snuppa!!
så koslig å se deg her igjen! Det var lenge siden sist ja! så utrolig irriterende å miste te på tastaturet.. huff... men bra det er fiksa nå!!

Håper innkjøringa med Eskil går like bra! Og at du trives tilbake i 100% jobb! Jeg begynner i 100% fra september av - så jeg har 2 uker fri nå og de skal nytes og brukes på meg!!!

Ja jeg lerser her inne at Thea takler barnehagen bra[:D] Er ikke det en utrolig deilig følelse??? Jeg er redd for at Eskil ikke vil være der, at han skriker når vi går og sånn.... Men sånn har jo alle mammaer det, og det går jo som regel bra. (Prøver å trøste meg selv litt nå[;)])
Vi har hatt en fin sommer, tross dårlig vær. Vært i Danmark og på 3 hytteturer etterpå. Vi driver og sparer penger til å bygge, så vi har reist rundt til familie og venner som har hytte[:D] Blir jo mye billigere det...hehe[:)]
Ingen store nyheter her. Jeg er ikke gravid, i motsetning til de fleste her inne[;)] 
Er formen din bra? Hvordan tror du det blir å jobbe 100% når du er såpass langt på vei? Du må passe på deg selv og formen din i alle fall.
Jeg pressa meg nok litt mye da jeg gikk gravid med Eskil, for formen var ikke bra før rundt de tider da han fylte 1 år. (pga bekkenløsning)
Så koselig med en gutt forresten[:D] Da tenker jeg Thea skal passe på lillebroren sin[:)]

ORIGINAL: Lisee

ORIGINAL: Jordbæret

Hei snuppa!!

Ja jeg lerser her inne at Thea takler barnehagen bra[:D] Er ikke det en utrolig deilig følelse??? Jeg er redd for at Eskil ikke vil være der, at han skriker når vi går og sånn.... Men sånn har jo alle mammaer det, og det går jo som regel bra. (Prøver å trøste meg selv litt nå[;)])
Vi har hatt en fin sommer, tross dårlig vær. Vært i Danmark og på 3 hytteturer etterpå. Vi driver og sparer penger til å bygge, så vi har reist rundt til familie og venner som har hytte[:D] Blir jo mye billigere det...hehe[:)]
Ingen store nyheter her. Jeg er ikke gravid, i motsetning til de fleste her inne[;)] 
Er formen din bra? Hvordan tror du det blir å jobbe 100% når du er såpass langt på vei? Du må passe på deg selv og formen din i alle fall.
Jeg pressa meg nok litt mye da jeg gikk gravid med Eskil, for formen var ikke bra før rundt de tider da han fylte 1 år. (pga bekkenløsning)
Så koselig med en gutt forresten[:D] Da tenker jeg Thea skal passe på lillebroren sin[:)]

det er veldig deilig at innkjøringa til Thea går så bra! Hun gråt litt idag når jeg sa hadet - men de som jobber der er veldig flinke til å avlede, så det varte ikke lenge! og når jeg sneik med ut litt senere var det helt tyst og hun lekte med de andre barna! Når jeg kom for å hente henne var det et stort smil og lyste opp når hun så meg!!! Kjempe koslig da!! Det varmer godt det!! Også blir hun misfornøyd da..for hun har ikke lyst til å gå hjem.. så da blir det litt grining før vi kommer oss ut døra! Men det er bra det og - for da vet jeg at hun trives i barnehagen!

Det går nok greit med eskil skal du se! stort sett så griner de bare til vi foreldre er ute av synet! Men det vil jo selvfølgelig komme dager hvor de ikke vil i barnehagen også! Det blir jo det samme som at vi ikke alltid har like lyst til å gå på jobb!

Formen min er bra! litt hodepine og kvalme nå og da... men ellers fin i formen!! Det blir nok rart og slitsomt å skulle jobbe 100% turnus og ha en liten en som er sliten etter lang dag i barnehagen! så vi får se hvor lenge jeg holder ut i 100%! Er sykmeldt fra nattvakter 1 mnd nå - for jeg får ikke sove med thea hjemme!

Kjempe koslig med en liten gutte tass i magen!!! Moro å få en av hver!!

Back
Topp