Junemor Venter nytt mirakel <3 1 Feb 2011 #1 Blossom* her- mitt gamle brukernavn [:)] og nå er jeg stjerna* tuddelu alle sammen[:)][:)] også så artig at zoggis fikk babyen sin på bursdagen min[:)] HURRA FOR MEG[:D]
Blossom* her- mitt gamle brukernavn [:)] og nå er jeg stjerna* tuddelu alle sammen[:)][:)] også så artig at zoggis fikk babyen sin på bursdagen min[:)] HURRA FOR MEG[:D]
oblix Forumet er livet 1 Feb 2011 #3 Velkommen i ny ham[:D][:D] selv om du gikk fra blomster engen til himmelen[8D][:D] Gratulerer så masse med dagen!!!![:)] Håper du har hatt og har en fantastisk bursdag!!
Velkommen i ny ham[:D][:D] selv om du gikk fra blomster engen til himmelen[8D][:D] Gratulerer så masse med dagen!!!![:)] Håper du har hatt og har en fantastisk bursdag!!
elva* Gift med forumet 1 Feb 2011 #5 ååå... kommer til å blande deg sammen med stjernamor jeg... var sikker på dette var henne..hehe.. du skal ikke ha den gamle avataren din da? [:)]
ååå... kommer til å blande deg sammen med stjernamor jeg... var sikker på dette var henne..hehe.. du skal ikke ha den gamle avataren din da? [:)]
MammaNina Elsker forumet 1 Feb 2011 #7 Nei, nå ble jeg forvirra jeg også!! [8D] Kommer til å blande deg med stjernamor* jeg og! Du må få tilbake avataren din så vi kjenner deg igjen! [;)] Gratulerer her også forresten! [:)]
Nei, nå ble jeg forvirra jeg også!! [8D] Kommer til å blande deg med stjernamor* jeg og! Du må få tilbake avataren din så vi kjenner deg igjen! [;)] Gratulerer her også forresten! [:)]
Mammamais Elsker forumet 1 Feb 2011 #8 ORIGINAL: MammaNina Nei, nå ble jeg forvirra jeg også!! [8D] Kommer til å blande deg med stjernamor* jeg og! Du må få tilbake avataren din så vi kjenner deg igjen! [;)] Gratulerer her også forresten! [:)] sign. og gratulerer så mye med dagen.
ORIGINAL: MammaNina Nei, nå ble jeg forvirra jeg også!! [8D] Kommer til å blande deg med stjernamor* jeg og! Du må få tilbake avataren din så vi kjenner deg igjen! [;)] Gratulerer her også forresten! [:)] sign. og gratulerer så mye med dagen.
Junemor Venter nytt mirakel <3 1 Feb 2011 #10 takk og takkk men nå var det få til tickern da... åssen gjør vi det... dere ser jo under her hvordan jeg træler... får det ikke til[:@] åja jeg er dum...
takk og takkk men nå var det få til tickern da... åssen gjør vi det... dere ser jo under her hvordan jeg træler... får det ikke til[:@] åja jeg er dum...
elva* Gift med forumet 1 Feb 2011 #11 Gratulerer så mye med dagen forresten!!! Håper du har hatt en fin bursdag!! [:)]