Tuddeliduu

Drømmefangeren

Glad i forumet
Fysj kor æ grue mæ til reisen i morra... Reisen starte fra huset mitt klokka 14:30.. båt i 2 tima.. venting i mange tima.. fly i 2 tima.. Fra Gardermoen blir det tog med vogn og to kofferta + håndbagasje.. så videre med buss fra Oslo S.. E vel fremme i.. tja.. 00:30

Det va dagens syting.. I overimorra skal vi ut å leke i VÅRVÆR!!! [:D][:D] No more snow!! Gledings [:)]

God tur, søta[:)]
Det snødde her i dag forresten.. Håper du slipper unna snøen i oslo[8D]
Vi sees kanskje en dag da?[;)]

tusen takk=) Har fått beskjed om at æ får juling om æ tar med voksipose og andre vinterting som tar stor plass.. så været burde holde sæ bra :)

God tur! Det går sikkert kjempebra. Blir kjekt å komme til Oslo! [;)]

Thank you...[:D]

God tur, det er mye reising for en liten gutt, forstår at du gruer deg.......
Kryser fingra for at han Sverre storkoser seg og at du ikke blir alt for sliten.

Ja det e mye reising, men det e ventinga som e værst.. Heldigvis så like han å fly, aldri vært no problem.. Håpe det fortsette sånn:)
Du skal ikke innom Oslo twinanne mens vi e der da? Hadde vært koselig å ,møtt dokker igjen!

ORIGINAL: Drømmefangeren

Ja det e mye reising, men det e ventinga som e værst.. Heldigvis så like han å fly, aldri vært no problem.. Håpe det fortsette sånn:)
Du skal ikke innom Oslo twinanne mens vi e der da? Hadde vært koselig å ,møtt dokker igjen!

Har ikke planer om det, obber jo 100% og litt til for tiden...så hverdager har jeg ikke tid...de toførste helgene er opptatt...desverre.
Lenge siden DA har vært på togtur nå, sp det hadde nok vært moro for ham. Når er det du reiser hjem....Kristihimmefartsdag den 14. så har jeg evl ikke noe på tapetet...Hdde dere orket å tatt toget til Tønsberg da...så kunne jeg hente dere med bil.....vi har to bilseter en forovervent og en bakovervent så det går ann å flytte over sete nr 2 til den bilen jeg bruker så har vi ikke noe problem der, og god plass til vogn i bil. Dersom flere så er det bare 20-25 min å gå hjem til meg fra togstasjonen.

ORIGINAL: twinanne

Har ikke planer om det, obber jo 100% og litt til for tiden...så hverdager har jeg ikke tid...de toførste helgene er opptatt...desverre.
Lenge siden DA har vært på togtur nå, sp det hadde nok vært moro for ham. Når er det du reiser hjem....Kristihimmefartsdag den 14. så har jeg evl ikke noe på tapetet...Hdde dere orket å tatt toget til Tønsberg da...så kunne jeg hente dere med bil.....vi har to bilseter en forovervent og en bakovervent så det går ann å flytte over sete nr 2 til den bilen jeg bruker så har vi ikke noe problem der, og god plass til vogn i bil. Dersom flere så er det bare 20-25 min å gå hjem til meg fra togstasjonen.

Vi kan ikke ta tog i mer enn 20 minutter.. Da begynne Sverre å spy som en gal.., men hadde vært veldig koselig å kommet på besøk.. men den 14 e Sverre dratt til pappaen... :S

Vi kan ikke ta tog i mer enn 20 minutter.. Da begynne Sverre å spy som en gal.., men hadde vært veldig koselig å kommet på besøk.. men den 14 e Sverre dratt til pappaen... :S

OK dårlig ide..synd at han blir togsyk da.
OK...helgene....lørdag 8 opptatt DA skal til frisøren, søndag 9...kan være kan få det til....men burde helst få lønn først det for jeg 12....for besøk hele neste helg 14-16.....du reiser hjem 20.....var ikke lett dette her.....

Du får si ifra om du finn et tidspunkt som passe da :) VIL TREFFE DOKKER IGJEN !

Du får si ifra om du finn et tidspunkt som passe da :) VIL TREFFE DOKKER IGJEN !

He he...du har ikke lyst til å ta deg en Tønsbergtur du da mens lille gutt er hos pappan sin?

Ser jeg skrev litt feil tosdag er jo 13. da og ikke 14. Kristihimmelfartsagen.

He he...du har ikke lyst til å ta deg en Tønsbergtur du da mens lille gutt er hos pappan sin?

Ser jeg skrev litt feil tosdag er jo 13. da og ikke 14. Kristihimmelfartsagen.

E den 13 lillegutt reise til pappaen sin.. og da skal æ reise videre til Surnadal dersom alt går etter planen.. :o
Hmm.. ble visst vanskelig det her.. Jaja.. får ta det en anna gang da ser det ut til!

søndag 9 er den eneste muligheten for meg...så var det at min lommebok er litt skrall nå, har bare kjøpt hjul m.m. til bilen nå med reperasjoner også....så da er det litt tomt på min bankkonto....kan du den dagen eller foresten....

Back
Topp