TU gikk ikke bra ;-(

Bolle nr 3

Andre møte med forumet
Var på tidlig UL i går på Riksen. Der viste det seg en veldig fortykket nakkefold, og mye veske rundt fosteret. Hjertelyden var også høyere enn normalt, 183 var frekvensen.
Skal tilbake på mandag for morkakeprøve.
Er helt nummen, klarer ikke føle noenting.
 
Last edited:
Åånei, dette var ikke noe hyggelig lesing:(Hvor langt på vei er du? Kjære vene så ille, og for ett sjokk å få. Fikk du ikke vite noe særlig mer enn det? Alle gode tanker sendes din vei❤️
 
Å så dumt, håper det viser seg å være ufarlig. Tror det var ei på januar forumet som fikk en lignende beskjed på TUL hvor det viste seg at fosteret var helt friskt :Heartpink
 
Åånei, dette var ikke noe hyggelig lesing:(Hvor langt på vei er du? Kjære vene så ille, og for ett sjokk å få. Fikk du ikke vite noe særlig mer enn det? Alle gode tanker sendes din vei❤️
Fikk ikke vite så mye mer. Virket som jordmor ble litt stresset pga all vesken, og hentet en kolega for å bekrefte funnet.
Ble satt til 11.5 uker.
Hun sa også at slik det ser ut nå er det 90% sjanse for at fosteret vil dø.
 
Uff dette var trist ❤ Håper virkelig morkake prøven gir bedre resultater ❤
 
Var på tidlig UL i går på Riksen. Der viste det seg en veldig fortykket nakkefold, og mye veske rundt fosteret. Hjertelyden var også høyere enn normalt, 183 var frekvensen.
Skal tilbake på mandag for morkakeprøve.
Er helt nummen, klarer ikke føle noenting.
Dette var trist å lese :crybaby2 håper dem neste prøvene er bedre :Heartred sender deg en god klem :Heartred
 
Uff, så leit å høre. God klem til deg, og håper de neste prøvene gir dere bedre resultater :Heartred
 
Dette må være skummelt å gå gjennom. Jeg krysser alt jeg har for at det viser seg å ikke stemme allikevel, men i mellomtiden sender jeg en god lang klem - dette må være fælt å stå oppi og jeg unner deg virkelig ikke det :( :Heartred
 
Å gud, for en grusom opplevelse. Håper de er flinke til å støtte og følge dere opp på sykehuset i tiden fremover. En god klem til deg:Heartred
 
Ånei, for en skummel opplevelse!! Krysser fingrene for at det er ufarlig! Sender deg en god klem :Heartbigred
 
Tenker på deg, det kan ikke være lett å få en sånn nyhet :( Håper du kan få positive svar :Heartred
 
Åh så vondt :sorry::sorry::sorry: håper neste undersøkelse viser at ting ikke er så ille som de har fått inntrykk av nå ♥️ Sender deg en stor klem ♥️♥️
 
Var på tidlig UL i går på Riksen. Der viste det seg en veldig fortykket nakkefold, og mye veske rundt fosteret. Hjertelyden var også høyere enn normalt, 183 var frekvensen.
Skal tilbake på mandag for morkakeprøve.
Er helt nummen, klarer ikke føle noenting.


Lykke til i dag ♥️
 
Lykke til i morgen ❤
 
Lykke til i morgen❤️ Sender gode tanker
 
Lykke til :Heartred Min venninne ventet barn med tykk nakkefold og dårlige prognoser, men morkakeprøve avkreftet mistanken. Håper det samme skjer for dere!
 
Back
Topp