Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan noen av dere forklare dette.
Dette kan være en grunn for at man ikke blir gravid? Selve stoffskiftet er normalt men TSH er på 5. Skjønner ikke så mye av dette. Hvis noen kan forklare om det er en av grunnene?Vis vedlegget 474759
så korrigerer svaret her TSH er tyreoidea stimulerende hormon, det er et hormon som stimulerer skjoldbruskkjertelen (tyreoidea) til å produsere stoffskiftehormoner T4 og T3. Så forhøyet TSH og normal t4, viser skjoldbruskkjertelen ikke responderer som den skal på stimuleringen og ikke produserer nok t4. Levaxin er en medisin for lavt stoffskifte, det erstatter manglende T4.Ble du gravid etter levaxin?Hadde selv TSH på 4,9 på fertilitetssjekk hos Hausken. Ble satt på levaxin, da det ikke er noe fordel at stoff skiifte er i ubalanse. Så hadde som beskrevet her fått legen til å skrive ut levaxin.

Neei. Men venter på forsøk, er flere grunner til at vi ikke blir gravide. Men han var tydelig på at det ikke hjap at den var så høyBle du gravid etter levaxin?
Er det verdt er forsøk?
Ikke meg du spør, men jeg ble gravid med min første med tsh på 6. Startet med Levaxin ca samtidig med el den runden tilfeldigvis, så den rakk nok ikke å påvirke noe altså. Til sammenlikning er jeg nå på pp6 på nr to uten å lykkes med en mye bedre tsh så det behøver ikke ha noe å si.Ble du gravid etter levaxin?
Er det verdt er forsøk?