Mamma2010og2014
Glad i forumet
jeg skulle bare gå none få meter fra ei venninne å henn til en parkeringsplass får at samboer skulle hente meg... så jeg kom over veien kjenner jeg skikkelig stikking i magen som om det var DEN krampen eller noe.. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det!
men så blir alt blangt å jeg ser bare mobilen min i honden, kjenner en smerte i magen å kneèt å tårene som triller ned...
det første jeg gjør er å ringe samboer å spør henne han er til trof for at jeg nesten ikke klarer å snakke... han ble helt fra seg å tror han kjørte LITT over fartsgrensa for å komme seg frem [8D]
men kjenner enda småstikking i magen å mitt stakkars kne er helt hovent å blått..
jeg håper virkelig ikke det er noe galt med den lille :(
men det positive med saken er at samboer gjør ALT nå [:D]
han har aldri dillet så mye med meg før som han gjør nå[8D]
fikk DEN posen med snoop å alt jeg er kjesken på [:D]
så skal han bare ut en liten tur så skal vi ut å grille mitt på natten [:D]
blir skikkelig romantisk håper jeg <3
men så blir alt blangt å jeg ser bare mobilen min i honden, kjenner en smerte i magen å kneèt å tårene som triller ned...
det første jeg gjør er å ringe samboer å spør henne han er til trof for at jeg nesten ikke klarer å snakke... han ble helt fra seg å tror han kjørte LITT over fartsgrensa for å komme seg frem [8D]
men kjenner enda småstikking i magen å mitt stakkars kne er helt hovent å blått..
jeg håper virkelig ikke det er noe galt med den lille :(
men det positive med saken er at samboer gjør ALT nå [:D]
han har aldri dillet så mye med meg før som han gjør nå[8D]
fikk DEN posen med snoop å alt jeg er kjesken på [:D]
så skal han bare ut en liten tur så skal vi ut å grille mitt på natten [:D]
blir skikkelig romantisk håper jeg <3