trynke skikkelig....

Mamma2010og2014

Glad i forumet
jeg skulle bare gå none få meter fra ei venninne å henn til en parkeringsplass får at samboer skulle hente meg... så jeg kom over veien kjenner jeg skikkelig stikking i magen som om det var DEN krampen eller noe.. vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det!

men så blir alt blangt å jeg ser bare mobilen min i honden, kjenner en smerte i magen å kneèt å tårene som triller ned...
det første jeg gjør er å ringe samboer å spør henne han er til trof for at jeg nesten ikke klarer å snakke... han ble helt fra seg å tror han kjørte LITT over fartsgrensa for å komme seg frem [8D]
men kjenner enda småstikking i magen å mitt stakkars kne er helt hovent å blått..
jeg håper virkelig ikke det er noe galt med den lille :(

men det positive med saken er at samboer gjør ALT nå [:D]
han har aldri dillet så mye med meg før som han gjør nå[8D]
fikk DEN posen med snoop å alt jeg er kjesken på [:D]
så skal han bare ut en liten tur så skal vi ut å grille mitt på natten [:D]
blir skikkelig romantisk håper jeg <3

datt du på kneet og fikk vond i magen samtidig?

hørtes litt dramatisk ut og veeldig vondt![:(]

hvis d var stoore smerter i magen ville jeg ha ringt føden!

god bering[:)]

jeg merket liksom at det strakk litt i magen når jeg gikk normalt, men tenkte det var sikkert ikke no farlig får har fått sånn før, men etter jeg falt ble det bare verre å tungt å puste.. men nå venter jeg på å kjenne om det er noe liv å hvis ikke jeg kjenner noe på en stund ringer jeg nok legevakta..

Huff da, hørtes ikke noe særlig ut! Går det bra? Kjenner du liv?
Viss du har tatt for med kneet, så går det nok bra. Men alltid greit å være på den sikre siden, skummelt å dette å slå seg nå..

Uffda høres ikke noe godt ut. Hvis du har vondt i magen ville jeg selv ringt føden bare for å høre. Jeg har nesten-falt et par ganger selv og da har jeg også opplevd en bråvondt strekkaktig smerte i magen som gikk over rimelig kjapt da. Kan jo være noe slikt.

Hvordan går det? Har det gått bra inatt og har stikkingene gitt seg?

Jeg har helt panikk iforhold til det å dette/snuble som gravid.. Jeg gjorde det, og fikk et skikkelig støt oppi magen, og fikk innmari vondt.. Var øm og småvondt der i noen dager, og hadde fler og sterke kynnere.. og enda noen dager senere gikk vannet til Iver.. Aner jo ikke om det hadde noe med fallet å gjøre, elelr om det bare var PROM (premature rupture of membrans) som oppstod.. Men jeg har skikkelig panikk for å falle.. Det sitter i..

Back
Topp