Trym på sykehuset

Annicken

Forumet er livet
 - nå er vi tilbake på sykehuset igjen . han reagerte på antibiotikaen han fikk hjemme også.
 - men da fikk vi antihistaminer (allergi dempende)
men nå i dag skulle vi ta mr, og de er veldig uenige om hva de ser på bildene, legene og røngten, så de skal også snakke m ortopedisk.
ovedsakelig er vi her så de kan observere , han har veldig dårlig immunforsvar med de hvite blodlegemene.
jeg sa at vi vil til riksen om han skal ha antibiotika igjen, jeg er så nervøs for ny reaksjon, og særlig m elendig imunforsvar - det er opp til oslo dersom han skal ha antibiotika.  - håper selvsagt han slipper - siden de skal til å ta masse prøver for å finne ut om han i det hele tatt tåler det, eller hvilke typer han tåler- - og det virker de ikke som de kan gjøre enda, siden han har fått så mye medisiner i den siste tiden.

jeg er sliten, lei meg, og utkjørt merker jeg  . jeg vil så innderlig hjem og kose m han , og leke med han, at han skal være frisk -elsker gullet mitt <3

uff, så leit å høre!! Hadde håpet han ble frisk nå!! 

håper dere blir sendt til riksen når dere ønsker, og at dette heretter bare går fremover!

masse god bedring til lille gutten din!

Det er harde tak for dere. Jeg sender dere gode tanker. Jeg har ofte tenkt på dere etter de innleggene du har hatt her i vår. 

IsThaBeth skrev:
Det er harde tak for dere. Jeg sender dere gode tanker. Jeg har ofte tenkt på dere etter de innleggene du har hatt her i vår. 

Sign! Håper så inderlig at det snart skal bli bra med lille Trym, stå på! Klememoticon

åååh annicken.nå ble jeg skikkelig lei meg på deres vegneemoticon  hadde jo håpet alt var bra med lille Trym.......
krysser alt som krysses kan for at han skal bli fort frisk og at dere kan nyte fine sommerdager hjemme sammen!!!
mange klemmer herifra!!!!

Uff.. Føler med dere, synes det har vært veldig mye nå emoticon

Huff er han enda ikke frisk :(
Skjønner godt hvor lei du er, men har dere fått noen endelig diagnose på hva han faktsik har? Er det osteomyelitt?

de mener det har vært det !!! men de kan ikke være 100 prosent sikre som de sier.

uff - ja endelig var vi i gang m bhg tilvenning igjen, og nå får vi ikke nærme oss der engang =( og trym får ikke være m storebror på minst en uke =(

jeg er ganske sliten, og trist nå kjenner jeg - livredd for at han skal bli klein igjen . man skal ikke si det høyt, jeg vet det, men hvor mange ganger kan man være heldige da ... så nå syns jeg han skal holde seg frisk - bli frisk - uten å bli skikkelig dårlig igjen - har en ganske hard time nå - ønsker så iiiiiiiindelig iiiiiinderlig på å kunne nyte friske dager med vakringene mine....

stoltmortil4 skrev:
åååh annicken.nå ble jeg skikkelig lei meg på deres vegneemoticon  hadde jo håpet alt var bra med lille Trym.......

krysser alt som krysses kan for at han skal bli fort frisk og at dere kan nyte fine sommerdager hjemme sammen!!!

mange klemmer herifra!!!!

emoticon 

Uff a meg! Stakkars Trym og stakkars deg! Nå må det snart være nok syns jeg. Håper inderlig dette er en "snar" visitt og at klumpen snart løper rundt i bhg! Stor klem fra oss!

Back
Topp