"Trykk"

Spire90

Gift med forumet
jentene i juni13
De siste par dagene har jeg kjent et trykk nederst i magen. Er det det som er nedpress?
Kjenner ikke nødvendigvis at det presser så mye ned *der du vet*, men det er et slags trykk der nede, nederst i magen. Som om hele babyen trykker seg ned der :p

Kankje det kan være at babyen driv å legger til seg ordentig med hode ned?? Ellers så er det nok nedpress. Men er nok ikke noe farlig :)

Ok :) Kan være at den prøver å feste seg kanskje? Var ikke festet tidligere i uka, men leser at det kan skje rundt denne tiden, ikke godt å si. Uansett så føler jeg på meg at den har lyst til å bo inni der en stund til :D
Men greit at det skjer noe da.

Kan kanskje være nedpress? Eventuelt at babyen snur hode rundt.

Når jeg har nedpress kjennes det ut som hue er på vei ut av hufsa, men det kan jo være forskjell fra folk til folk det vil jeg tro.

Kan kanskje være nedpress? Eventuelt at babyen snur hode rundt.

Når jeg har nedpress kjennes det ut som hue er på vei ut av hufsa, men det kan jo være forskjell fra folk til folk det vil jeg tro.

Samme som meg. Jeg føler at alt er på vei ut når jeg har nedpress.
Så det er sikkert baby som legger seg "klar" :)

Ja, jeg vet ikke.. Den ligger "godt nedi bekkenet" ifølge jordmor og lege. Den har ligget slik i flere måneder.
Og det stikker noen ganger nedi *der*. Men kanskje den strekker seg også, med armene, at det blir et slikt press da? hmm.

Back
Topp