Trykk og mensensmerter?

MammaTilN<3

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Når lillegull beveger deg og er veldig aktiv får jeg ett voldsomt trykk nede i magen og mensensmerter. Det kommer også av og til når han ikke er så veldig aktiv :p Det er til tider så vondt og ubehagelig at jeg ubevisst holder pusten og må fokusere på å begynne å puste igjen.. Noen her inne som har opplevd det samme og som vet hva det kommer av? :)

Har det på akkurat samme måte, men aner ikke hvorfor... Forhåpentligvis bare et tegn på at fødselen nærmer seg

Jeg får av og til kynnere når baby beveger seg.
Ubehagelig og veldig stramt rundt magen.
Men ingen menssmerter.

har opplevd det samme ei stund ja.. til meg er det i allefall kynnere og lille som trykker/skrur hodet på plass nedi der..(vil ikke feste seg.. bare legger seg langt ned og drar til seg hodet igjen..) kommer uavhengig av bevegelse fra han elr meg..
tidligere idag var det så intens vondt at jeg ropte au! klare ikke kontrollere det :o

har opplevd det samme ei stund ja.. til meg er det i allefall kynnere og lille som trykker/skrur hodet på plass nedi der..(vil ikke feste seg.. bare legger seg langt ned og drar til seg hodet igjen..) kommer uavhengig av bevegelse fra han elr meg..
tidligere idag var det så intens vondt at jeg ropte au! klare ikke kontrollere det :o

Sånn jeg føler det også, og jeg også tar meg selv i å plutselig rope au :p Stakkars samboeren min blir jo like nervøs hver gang :p Men kanskje han holder på å feste seg skikkelig da, for min var litt festet men ikke helt, sa jordmoren, for 1 uke siden :)

Sånn jeg føler det også, og jeg også tar meg selv i å plutselig rope au :p Stakkars samboeren min blir jo like nervøs hver gang :p Men kanskje han holder på å feste seg skikkelig da, for min var litt festet men ikke helt, sa jordmoren, for 1 uke siden :)

huff ja.. her å! er førstegangs så kjæresten er helt på tuppa til tider..
nok nok være pga han fester seg da ja.. vet ikke om lille her er på ur til det elr noe jeg.. jm har bare nevnt at han ligger langt ned ;p

huff ja.. her å! er førstegangs så kjæresten er helt på tuppa til tider..
nok nok være pga han fester seg da ja.. vet ikke om lille her er på ur til det elr noe jeg.. jm har bare nevnt at han ligger langt ned ;p

Hvor langt du er på vei? :) Jordmoren min sa bare at enten var rompa eller hodet godt nede i bekkenet, men hun var usikker på hvilken kroppsdel som var hva. Jordmoren på sykehuset kjente at han lå i hodeleie og det var hun som sa hodet var begynt å feste seg :) det var 36+0 :)

Hvor langt du er på vei? :) Jordmoren min sa bare at enten var rompa eller hodet godt nede i bekkenet, men hun var usikker på hvilken kroppsdel som var hva. Jordmoren på sykehuset kjente at han lå i hodeleie og det var hun som sa hodet var begynt å feste seg :) det var 36+0 :)

åja hehe :) her har han logge med hodet ned siden ca uke 30 :)
er i uke 36+1 nåå.. men både jm og de på sykehuset trodde ikke jeg kom til å gå til termin - så fårse h ordan dette ender :)
enn du, hvilken uke er du i?

åja hehe :) her har han logge med hodet ned siden ca uke 30 :)
er i uke 36+1 nåå.. men både jm og de på sykehuset trodde ikke jeg kom til å gå til termin - så fårse h ordan dette ender :)
enn du, hvilken uke er du i?

Her har hodet vært ned siden uke 28 :) men da ligger vi begge an til å få ungen ut rett vei i vertfall :p Jeg er 36+4 i dag :) Skal inn for å bestemme igangsettelsesdato over påske, men ingen tegn til at jeg skal føde før tiden av meg selv her i gården dessverre :p

Jeg er 36+5 idag med nr 2 og fikk bekrefta hos jordmor på tirsdag at hodet var festa. Har masse kynnere, og en god del nedpress/stikking nederst i magen. JM trodde ikke jeg kom til å komme på 40 ukers kontroll for å si det sånn, men etter å ha lest litt, er det mange som har opplevd det samme uten å ha født noe særlig før. Ble plutselig litt stressa, for er liksom en del ting som fremdeles skal ordnes ;)

Back
Topp