M

Mie71Falch

Guest
Jeg bruker letrozol dobbel dose, er på syvende dag (skal ta i morgen også er jeg ferdig for denne mnd). Har riktignok eggløsning av meg selv.

I dagtidlig kjente jeg utrolig trykk i underlivet når jeg skulle tisse og har kjent det på formiddagen i dag. Er dette vanlig ved letrozol? Eller er det eggløsning allerede nå? Syklusdag 11.
 
Jeg har aldri merket det selv? :) jeg tror ikke el kommer før du er ferdige med pillene for pillene feks demper østrogenet helt så når du slutter å ta de (er ferdige med kuren) økes østrogenet masse igjen i dagene som kommer og vil skape eggløsning. Normalt kommer el et sted mellom cd 12 og 18 med letrozol hvis man tar pillene fra cd 3 til cd 7. Jeg tok dobbel kur forrige mnd 3-7 og fikk el cd 16. tar denne mnd og, er på cd 13 i dag, så går nå og venter og tester for el. Hvorfor skulle du ta pillene så sent som cd 8 til 12?
 
Jeg har aldri merket det selv? :) jeg tror ikke el kommer før du er ferdige med pillene for pillene feks demper østrogenet helt så når du slutter å ta de (er ferdige med kuren) økes østrogenet masse igjen i dagene som kommer og vil skape eggløsning. Normalt kommer el et sted mellom cd 12 og 18 med letrozol hvis man tar pillene fra cd 3 til cd 7. Jeg tok dobbel kur forrige mnd 3-7 og fikk el cd 16. tar denne mnd og, er på cd 13 i dag, så går nå og venter og tester for el. Hvorfor skulle du ta pillene så sent som cd 8 til 12?
Takk for info <3 første gangen jeg tar det, så må bare spørre.
Skulle ta fra fjerde dag i første mensen og 8 dager (dobbel dose). Har eggløsning av meg selv, men han sa jeg skulle prøve det?
 
Takk for info <3 første gangen jeg tar det, så må bare spørre.
Skulle ta fra fjerde dag i første mensen og 8 dager (dobbel dose). Har eggløsning av meg selv, men han sa jeg skulle prøve det?
Du…. Er du helt sikker på du ikke misforsto …? At du skulle ta dag 4-5-6-7-8? Altså TIL dag 8 og ikke I 8 dager…? det vanlige er å ta pillene i 5 dager: noen starter dag 3-7, og noen dag 4-8. noen dag 2-6, mest vanlige er 3-7… jeg ville dobbelt sjekket det, at du ikke skal ta de i Så mange dager…
 
Du…. Er du helt sikker på du ikke misforsto …? At du skulle ta dag 4-5-6-7-8? Altså TIL dag 8 og ikke I 8 dager…? det vanlige er å ta pillene i 5 dager: noen starter dag 3-7, og noen dag 4-8. noen dag 2-6, mest vanlige er 3-7… jeg ville dobbelt sjekket det, at du ikke skal ta de i Så mange dager
Jeg har også eggløsning av meg selv forresten.

Herlighet du har jo helt rett!!! er det mulig…. Hva skal jeg gjøre nå? Har jo tatt den pilla dobbelt så lenge enn hva jeg skal!
 
Du…. Er du helt sikker på du ikke misforsto …? At du skulle ta dag 4-5-6-7-8? Altså TIL dag 8 og ikke I 8 dager…? det vanlige er å ta pillene i 5 dager: noen starter dag 3-7, og noen dag 4-8. noen dag 2-6, mest vanlige er 3-7… jeg ville dobbelt sjekket det, at du ikke skal ta de i Så mange dager…
Herlighet, du har jo helt rett!!!! Hva skal jeg gjøre nå liksom, har jeg fucka hele syklusen? Haha shit
 
Back
Topp