Trykk i hodet

*..Tina..*

Glad i forumet
Noen som har opplevd dette? Har de siste ukene hatt en del trykk/press i hodet, spesielt i tinningsregionen og i pannen. Har hørt at det kan være tegn på svangerskapsforgiftning, men bt er fint. Har migrene, men har ikke hatt disse symptomene tidligere. Noen som har lignende erfaringer?

Jeg har akkurat det samme. Kan vare i flere dager i slengen og er helt lammende når det står på. Jeg har fått påvist lavt blodtrykk og det kan visstnok ha sammenheng med det. Hvis du frykter svangerskapsforgiftning vil det vanligvis medføre økt blodtrykk, hevelser og proteiner i urinen. Sjelden så tidlig i svangerskapet. Fikk påvist mistanke om Svangerskapsforgiftning sist og endte opp med å bli satt i gang.

Jeg har akkurat det samme. Kan vare i flere dager i slengen og er helt lammende når det står på. Jeg har fått påvist lavt blodtrykk og det kan visstnok ha sammenheng med det. Hvis du frykter svangerskapsforgiftning vil det vanligvis medføre økt blodtrykk, hevelser og proteiner i urinen. Sjelden så tidlig i svangerskapet. Fikk påvist mistanke om Svangerskapsforgiftning sist og endte opp med å bli satt i gang.

Ok. Har selv hatt lavt blodtrykk hele svangerskapet, så kanskje det er det da..:) Tenker jeg uansett skal følge litt med sånn i tilfelle..:) Takk for svar! :-)

Snakket forresten med kiropraktor her om dagen, og hun mente det kunne komme av stivhet i bekkenet.. Så kan være mye rart tydeligvis :P

Back
Topp