Vi har hele veien tenkt å samsove/dele seng med nr. 2 nå akkurat som vi gjorde med nr. 1. Med nr. 1 hadde vi bedside crib og var fornøyd med det (den var fin som sengehest også)
Gav oss mest mulig søvn med en som trøblet med søvn og mye nattamming (der jeg sovner).
Siden sist har vi flyttet og fått oss lav, stor familieseng siden storegull fortsatt sover store deler av natta sammen med oss. Vi har ikke plass til bedside crib, så må ha lille oppi vår seng fra start. Fast madrass, ingen sprekker, innenfor meg, med egen liten dyne og alt det der.
Kjenner at jeg helst vil ha lille oppi en "seng i senga" de første mnd, føles liksom tryggest. Men hvordan? Ønsker ikke bruke babynest om natta. Har tenkt på ammemadrass (er det noe tryggere enn babynest? Har jo litt myke kanter) eller Moseskurv (uten stoff i) oppi senga, men siste er jo litt tungvint.
Noen som har seriøse, gode forslag?
Gav oss mest mulig søvn med en som trøblet med søvn og mye nattamming (der jeg sovner). Siden sist har vi flyttet og fått oss lav, stor familieseng siden storegull fortsatt sover store deler av natta sammen med oss. Vi har ikke plass til bedside crib, så må ha lille oppi vår seng fra start. Fast madrass, ingen sprekker, innenfor meg, med egen liten dyne og alt det der.
Kjenner at jeg helst vil ha lille oppi en "seng i senga" de første mnd, føles liksom tryggest. Men hvordan? Ønsker ikke bruke babynest om natta. Har tenkt på ammemadrass (er det noe tryggere enn babynest? Har jo litt myke kanter) eller Moseskurv (uten stoff i) oppi senga, men siste er jo litt tungvint.
Noen som har seriøse, gode forslag?