Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Når begynte dere å føle dere "trygg" med babyen? Å tolke signalene, føle at man kjenner babyen. Føler fortsatt at jeg ikke greier å tyde han og jeg blir veldig utrygg og usikker når han plutselig gråter mye...
Babyer blir jeg aldri helt klok på. Jeg vet som regel hvorfor han gråter, men må si det blir gjetting innimellom. Prøver å la amming være siste alternativ dersom det er mindre enn tre timer siden sist, fordi han tar imot puppen uansett og da blir det jo som å skyve problemet under teppet.
Det er vanskeligere med førstemann enn med andremann, syns jeg. Førstemann er liksom prøvekanin.
Føler meg ganske trygg med baby nå, det nok vel 4 uker. I og med at vi var innlagt på sykehuset de 2 første ukene følte jeg ikke at han var min, så nå har jeg bare hatt 2 uker alene med han ❤
Lillegutt er straks 4 uker og jeg merker skuldrene er mere senket nå, og at jeg stort sett forstår hva han vil Men er stadig mye spørsmål som dukker opp også, men det vil det vel alltid være Hehe!