Trussel?

teebie

Forelsket i forumet
VIP
Kan dere lese dette til meg..
den øverste er fra han som truer meg og den jeg legger inn i midten var det jeg svarte
kan dere svare på om dere syns jeg truer han på det midterste innlegget for det påstår han att jeg gjør????

Blir så sinnsykt stresset.. er gravid igjen og mistet for bare noen mnd siden :(
er så redd det kan skje igjenn.. går livredd heile tiden..
de går på narkotika og har den største narko baronen rundt der jeg er fra med seg :/

mer en jeg kan si at du for din forbana lystløyner og pengegiske hjevel men det liger jo i familien di så det er jo ikke anet og forvete seg da... og det paser meg og oddva mit i bliken at der ikke vil være bekjent av oss for vi vil ikke være besjent av folkk som kår og dolker oss i ryggen

MEG:
hehe... vi dolker dere i ryggen.. er du dum eller..
men det er helt i orden.. Onkel kom på døren og ga oss pengene dere skylder så dere får bare styre på..

HAR nok ett finere liv enn dere .. eg har samboer, bil hus som vi EIER og en nydelig unge så tror eg har mer enn hva dere har :)

og vi dolker dere.. tror ikke dere skal snakke..
du veit godt L, hva mamma og pappa har ment om O men alikavel var de hyggelige med dere og inviterte dere i selskap..
Dere fikk seng gratis me de

trur dere bør se dere i speilet hvem som er utakknemmelige!!

ja det vet jeg at han gjor for hadde jeg kommet på døren pengen så er temlig stor fare for at det styge tryne dit hadde set mye stygar ut en det gjør no og at du får lov til og ha noe unge det er jo bare helt utrlig men sån er det når du har foeldre som sleiker deg oppeter ryggen og bådde du og den styga mor di har dolket lida i rygen for hun går og slenger drit om linda som ikke stemer men hun for nå bare håle på med det men en ting kan jeg si mor di er fanne ikke mye glad i livet sit for så mye vi høre at dere jevla penge griske jevlar og fittsleiker slenger drit om oss til andre så smelle det og det låver vi at det gjør

___
Han er psykisk syk i hode og han har vist grådig dysleksi så kan vere litt vanskelig og lese men hadde sett stor pris på forskjellige meninger her..
Har veldig lyst og anmelde han men siden han er psykopat vet ikke jeg om jeg gjør vondt verre..

Jeg syns han truer oss men han sier jeg trur han

Jeg syns det virker som at han trur DEG ja[&o] Nei fyy...

Jeg syns du skal la det ligge jeg..

Jeg så ikke noe særlig truing fra noen kanter egentlig, en hissig diskusjon bare.
Men nå kjenner jeg jo hverken deg, han eller situasjonen.

ORIGINAL: HanneHM

Jeg så ikke noe særlig truing fra noen kanter egentlig, en hissig diskusjon bare.

han skylder oss noen penger og påstår vi har sagt att de tar stoff til folk som vi ikke har gjort
og påstår og att de ikke tar stoff men det har de innrømt

ORIGINAL: teebie

ORIGINAL: HanneHM

han skylder oss noen penger og påstår vi har sagt att de tar stoff til folk som vi ikke har gjort
og påstår og att de ikke tar stoff men det har de innrømt

Jeg forstår ikke helt hvorfor du må understreke det at han har psykiske og narkotiske problemer.. [&:] Hvis du føler det som en trussel, så må du gå til politiet... men da får du bare beskjed om å ikke ta kontakt eller svare på noen meldinger o.l i fra han.... Også får du beskjed om "hvis han kommer på døra, så ikke åpne opp... ring 112, så skal vi være der så fort som mulig"...

svare han har jeg ikke gjort siden jeg fikk den mailen der..
men har fått i ettertid som .. skal ikke du svare
er du ikke tøff nok i tryne osv

Om han ikke gir seg så hadde jeg anmeldt han. Ikke noe gøy å ha slike phsykopater hengene over seg. Bor dere i samme by/bygd/område,
kan dere tilfeldig møtes på butikken feks? Det hadde ikke jeg likt iallefall- og jeg har stor kjennskap til slike phsykoer- hatt en på livet
selv.

svare han har jeg ikke gjort siden jeg fikk den mailen der..
men har fått i ettertid som .. skal ikke du svare
er du ikke tøff nok i tryne osv

Da er det bare for deg å fortsette med å ikke svare... det er som små barn og banning... hvis man "Ikke legger merke til det" så blir et ikke artig mer... når du svarer så har han en type "makt" over deg..

ORIGINAL: MiLfYwAy

Om han ikke gir seg så hadde jeg anmeldt han. Ikke noe gøy å ha slike phsykopater hengene over seg. Bor dere i samme by/bygd/område,
kan dere tilfeldig møtes på butikken feks? Det hadde ikke jeg likt iallefall- og jeg har stor kjennskap til slike phsykoer- hatt en på livet
selv.

jeg bor heldigvis 1 time unna men mamma bor der og ho er alene ganske mye siden pappa jobber offshore, så bekymrer meg igrunnen mest for ho..
men er der ganske ofte ja så møte de på butikken gjør jeg nok en og annen gang

ORIGINAL: MiLfYwAy

selv.

jeg bor heldigvis 1 time unna men mamma bor der og ho er alene ganske mye siden pappa jobber offshore, så bekymrer meg igrunnen mest for ho..
men er der ganske ofte ja så møte de på butikken gjør jeg nok en og annen gang

Æsj, det høres ikke greit ut. Men jeg tror nok at du bør ignorere han og ikke helle mer bensin på bålet..

hvem er denne personen i forhold til deg da, og hvorfor i all verden har du kontakt med ham i det heletatt hvis han i følge deg er narkoman og psykopat?[8|]

beklager, men jeg ser liksom ikke helt sammenhengen og "problemet" her jeg.
kutt ut fyren, og kontakt politiet dersom han kommer med truende utsagn.

Er det ikke bare å drite i å svare da, nå som dere tydeligvis har fått pengene?

Jeg skjønner egentlig ikke så mye av hva noen av dere skriver, er dere fjortisser eller??

ORIGINAL: inamaria

hvem er denne personen i forhold til deg da, og hvorfor i all verden har du kontakt med ham i det heletatt hvis han i følge deg er narkoman og psykopat?[8|]

beklager, men jeg ser liksom ikke helt sammenhengen og "problemet" her jeg.
kutt ut fyren, og kontakt politiet dersom han kommer med truende utsagn.

han er sammen med søskenbarnet mitt og det er det eneste barnet til onkel og tante så vi har prøvd og holdt en hyggelig tone til de for og ikke såre tante og onkel..
selv om vi har sagt att vi egentlig ikke ønsker det så lenge han er i bildet men
de har slitt ganske mye med denne jenten oppover årene for og si det sånn

hele begynte med att de fikk låne noen penger for ho
gråt sin nød om att de ikke hadde mat og vi fikk dårlig samvittighet og lånte de pengene og
de har ikke betalt tilbake og sier att familie trenger ikke og betale..

ORIGINAL: Froskegele

Er det ikke bare å drite i å svare da, nå som dere tydeligvis har fått pengene?

Jeg skjønner egentlig ikke så mye av hva noen av dere skriver, er dere fjortisser eller??

jeg driter i det ..
men som dere ser skriver jo han att
mor mi ikke er glad i livet som prater dritt om de (som ho ikke gjør) så smeller det og det skal jeg love dere att det gjør..

Når man er alene 14 dager i mnd ca så er det vel lov og vere litt skeptisk vel??

Eg driter en god faen i de og er fornøyd med att vi har fått pengene men når de truer meg, moren min og datteren min som er 2 ÅR gammel har eg vel lov og bli forbanna??

Hvis DU ser på det som en trussel, og føler deg truet, så hvorfor går du ikke bare til politiet?
Det er jo ingen her inne som kan gjøre det for deg, for ingen her aner hvem du er, eller hva problemet er, bortsett fra noen penger du tydeligvis har lånt bort og fått tilbake......?

Kutt ut å svar han, og kontakt politiet hvis du syns det er ubehagelig.. (Det gjør du tydeligvis, siden du blir forbanna) ...

Hvorfor skal du gni inn for han at dere er så mye mer perfekte? Og hvis han er en så stor narkobaron tror jeg ikke jeg hadde begitt meg i noen heftig diskusjon med han.

Back
Topp