Trusetips

Everlasting

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Hei!

Noen tips til gode truser som ikke gnager, siden man da har gått fra XS til L dette halvåret.... xsmile9

Helst ikke sånne typiske gravidtruser med mage, men noe som er greit å bruke etter svangerskapet også. Helst i bomull og noe elastisk. Og gjerne noe som finnes i 3 pk eller noe til en fornuftig pris.

Pga alle tiltakene så er det ikke mye fysisk shopping i butikk, så hadde vært kjekt om dere hadde link til noe på nettet.

På forhånd takk :D
 
Sniker fra september.

Jeg bruker bare de fra Kappahl. Merket heter Cream, og selges i 3-pk. De er kjempegode!
 
SLOGGY! Kjøper de på cubus. Kjøpte nettop 10 pakker :rolleyes:
De er sømløse, fine og suuperstretchy!
 
Bruker helt vanlige bomullstruser fra HM, bare større størrelse. :) synes det fungerer bra.
 
Hei!

Noen tips til gode truser som ikke gnager, siden man da har gått fra XS til L dette halvåret.... xsmile9

Helst ikke sånne typiske gravidtruser med mage, men noe som er greit å bruke etter svangerskapet også. Helst i bomull og noe elastisk. Og gjerne noe som finnes i 3 pk eller noe til en fornuftig pris.

Pga alle tiltakene så er det ikke mye fysisk shopping i butikk, så hadde vært kjekt om dere hadde link til noe på nettet.

På forhånd takk :D
Jeg er veldig fornøyd med mama trusene hos H&M som selges i 5 pakninger
 
Da jeg var gravid med forrige kjøpte jeg noen boxertruser fra Cubus, og ble helt frelst. Nå bruker jeg kun slike, klarer ikke vanlige truser eller hipster lenger :angelic:

Tror kanskje det er noe ala disse? Er ikke så god på netthandel.
https://cubus.com/no/p/pia-shorts-i-bomull-gra-undertoy-hipstertruser-dame/7258366_F952

Føler meg dessuten mindre ustelt mtp at det blir lite pelsstell av bikinilinja fremover :D:D Har forsåvidt kjøpt badeshorts også, så har ikke noe behov for bikinilinje :happy:
 
Sniker fra oktober :) Jeg sverger til stringtrusene til kappahl, de er i bomull og kommer i 3 pk, sklir ikke ned og strammer ikke! Brukte de hele forrige svangerskap og trengte ikke gå opp i størrelse en gang.
 
Bruker også noen fra Kappahl i en str større enn vanlig. Men synes den brede blondekanten kan klø litt nå som huden strekkes og passformen er litt anderledes pga graviditeten..

Her er link.
 
Disse her!!:) Kjøpte de forrige graviditet og endt med kun disse siden den gang. Anbefales! Gå opp en størrelse enn normalt nå som du er gravid. Evt kjøp både M og L for å prøve før du kjøper flere.
 

Vedlegg

  • BCC94798-5A45-4B37-B621-ABFBD4628313.png
    BCC94798-5A45-4B37-B621-ABFBD4628313.png
    35,4 KB · Visninger: 27
Back
Topp