truser

linda88

Glad i forumet
skal man ikkje gå med string truse/tanga????

Noen som bruker mammatruser da? Når begynner en å bruke det igrunn?

ORIGINAL: ninoz

Noen som bruker mammatruser da? Når begynner en å bruke det igrunn?

Jeg har aldri brukt de, bruker kun sånne boksere fra Pierre Robert! Gjorde også det hele forrige svangerskap! De er usexy, men utrolig deilige! [:D]

Jeg har kjøpt masse boksere og hotpants på HM... Billig og ser greit ut. Har brukt det før jeg ble gravid også og det syns gubben er sexy utrolig nok...
Her blir det ikke mamma truser før jeg blir lagt inn å må ha bleie grunnet vannet osv... He he...[:D]

Heldigvis digger sambo hipsters og boksere, og hater G-streng og tanga like mye som meg, så der sliter jeg ikke. [:)] Kjøpte noen fine mamma-hipstertruser på HM i går, de er gode og egentlig ganske fine. Ikke kjempestore som dekker halve magen og sånn.

jeg liker ikke bruke truser i d hele tatt, men
på grunn av mye utflod bruker jeg sambo sine tight'e boxere

Liker best hipsters[:D]

Her går det i hipsters og boxere, poenget er at de enten går over magen eller under magen. Kan under noen omstendighet ikke ha noe som går tvers over magen og lager litt press[:D] Skal innrømme at jeg har gått til innkjøp av mammatruser og de er behagelige, men like sexy som flanellsnattkjoler med snøring i halsen[;)][:D][:)]

ORIGINAL: beibiimagen

Liker best hipsters[:D]

Jeg bruker i grunn bare hipstere, g-string om jeg har på meg tights.
Kommer til å fortsette å bruke det, ikke redd for det i allefall.

Hehe.. jordmor sa til meg at nå er det snart sommer. Da er det godt å lufte musa[:D] Bruk skjørt og la trusa ligge hjemme[;)]
Tette truser kan føre til sopp var grunnen.
*bankibordetoverogunder* er lite plaget med det, i allefall lenge siden sist.

bruker boxere og hipster her, veldig skjelden noe annet...har ikke kjøpt meg mammatruser, de er nok deilig når man har stor mage og slipper å la boxeren krølle seg under magen..

Back
Topp