Truser!

razika

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Trenger trusetips... ;)
Er gravid og bruker til vanlig hipstertruser. Kari Traa og noen enkle fra lindex og kappahl. Men når jeg har på mamma(tjukkas)buksa så glir de ned. Ønsker ikke gå med sånne mammatruser over magen, det blir litt voldsomt. ;) Noen tips til gode hipster/-boksertruser? Og som ikke forsvinner opp i rattata da... :p

Har brukt noen fra Sloggi som jeg er veldig fornøyd med, ikke helt hipster, men likevel grei størrelse, finner ikke link akkurat nå, men skal se hva jeg finner senere

Har brukt noen fra Sloggi som jeg er veldig fornøyd med, ikke helt hipster, men likevel grei størrelse, finner ikke link akkurat nå, men skal se hva jeg finner senere
Er ikke slagordet "sloggi - sitter uansett"? :p må jo være verdt å prøve ut!

Er ikke slagordet "sloggi - sitter uansett"? :p må jo være verdt å prøve ut!

Haha det er kanskje det :P
Disse her er i alle fall superbehagelige, og tynne, er visst ment til å sitte pent under stramme bukse/skjørt uten at det skal vises kanter :p

Bruker hipsters fra Pierre Robert og de sitter godt på meg

ImageUploadedByBV Forum1444383717.238722.jpg
Disse er kjempegode ;) bruker de til vanlig og bruker samme truser nå i uke 31

Bruker bare Pierre Robert bomullstruser jeg:) bruker de vanlige trusene da, klarer ikke hipster og slikt føler de går oppi både foran og bak:o da er string bedre, men bruker ikke det nå når jeg er gravid:P

h&M har mamma-hipstere som ikke går langt opp på magen :)

• Liker
Reactions: BMC
Sønløse hipstere og low cut truser er redningen her :-) Er også gravid :-)

Pierre Robert da? De har gode hipstere som holder seg på plass uten å være for nysgjerrig ;p

Back
Topp