Truser...

Jaa! Du som har fått skikkelig kardashian rumpe? :p misunner deg
Haha! Vi kunne delt på min og det var nok til begge :P
Har alltid hatt mye junk in the trunk, men nå er den nesten på Kardashian-nivå. Heldigvis liker typen den uansett ;)

Har gravidtrusene fra Lindex, og de er fantastiske! Ligger over magen og strammer ikke, og ruller ikke ned. Sexy, nei, men det er lite viktig akkurat nå :p

Har gravidtrusene fra Lindex, og de er fantastiske! Ligger over magen og strammer ikke, og ruller ikke ned. Sexy, nei, men det er lite viktig akkurat nå :p

Har lurt på å kjøpe disse! Da skal jeg sannelig gjøre det. Hvilken størrelse valgte du? Din vanlige størrelse, eller større?

Når du går med bleiene man får etter fødsel så er nok sykehustrusene det eneste som duger;) men blødde umenneskelige mengder etter fødsel!

Angående truser etter det så husker jeg da var godt med truser som
Gikk langt opp da magen ikke forsvinner med det første ;)

Noen som har erfsring med Kari traa sine Butterfly truser? Har superundertøy i det, og synes longsen er så god.. Strammer liksom ikke noen plass så da jeg så lignende truser begynte jeg å lure litt på nettopp disse etter fødsel

Jeg kjøpte en pakke med Butterfly-trusene i str M - og de var som XS! Så jeg ble kjempeskuffet, og kunne ikke bruke dem:-( Mulig det var feil med merkingen, ellers så er de bittesmå i størrelsen, og strikken var voldsom hard og stram. Har noen andre Kari Traa boxere og de er ok, men litt tykke og kraftige synes jeg.

Jeg kjøpte en pakke med Butterfly-trusene i str M - og de var som XS! Så jeg ble kjempeskuffet, og kunne ikke bruke dem:-( Mulig det var feil med merkingen, ellers så er de bittesmå i størrelsen, og strikken var voldsom hard og stram. Har noen andre Kari Traa boxere og de er ok, men litt tykke og kraftige synes jeg.

Oi!! Takk for tips. - da holder jeg meg unna de etter fødsel altså ;) tightsen er jo kjempegod!!

Oi!! Takk for tips. - da holder jeg meg unna de etter fødsel altså ;) tightsen er jo kjempegod!!

Du må hvertfall få åpne pakken, for å se på størrelsen. Solgte mine på Finn faktisk:-) Var jo ubrukt.

Haha! Vi kunne delt på min og det var nok til begge :P
Har alltid hatt mye junk in the trunk, men nå er den nesten på Kardashian-nivå. Heldigvis liker typen den uansett ;)
Takker ikke nei til litt skinke! :D gitt opp dette rumpe styret jeg :p trening funker ikke, fedme funker ikke, graviditet funker ikke. Flatraua er jeg dømt til å være ;)

Har lurt på å kjøpe disse! Da skal jeg sannelig gjøre det. Hvilken størrelse valgte du? Din vanlige størrelse, eller større?
Jeg er en L, og kjøpte L, og de er gode de :)

Har kjøpt meg slike i dag, takk for tips! :)

Da har jeg også vært å kjøpt slike i dag:-) Skal hente pakke fra Jollyroom i morgen, og der er det 2 litt dyrere slike truser - så er spent på å prøve dem alle. Må bare en runde i vaskemaskinen først:-)

Da har jeg fått testet de Lindex gravidetrusene, og de er gode! Takk for tips:-) Jeg bruker M nå, og sjangset på å kjøpe 36-38, og de sitter veldig bra på. Strammer faktisk ingen steder. Liker at strikken er over magen, siden jeg ikke klarer noe som strammer under magen.

Ellers så har jeg kjøpt Carriwell gravidetruse på Jollyroom, og den er også veldig bra! Den har i tillegg ekstra støtte rundt magen, og er veldig behagelig på. Her kjøpte jeg str. M, og den sitter veldig bra på.

Bruker de sloggitrusene som ble nevnt før her, men måtte opp en str nå. Det var mindre elastisitet i de nye enn den gamle jeg hadde, av ukjent årsak. Hadde en del hipstere fra Pierre Robert med blondekant på, og de passer fint enda :) Stringtrusene mine har eh.. krympet i vask eller noe ;p Like greit, for spesielt om natten synes jeg det er best med hipstere.

Da har jeg testet den siste trusa jeg kjøpte på Jollyroom: Cantaloop heter den, er sort med lilla broderi på sidene. Helt fantastisk! Super stretch og faktisk ganske fin. Synes ikke under klær, og har støttende effekt. Mannen sa bare wow! :-) angrer litt på at jeg ikke kjøpte denne tidligere! Det er ganske stor kvalitetsforskjell mellom denne og Lindex-trusene, men de koster jo også mer.

Back
Topp