Truser...

blåbærtua

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Hvilke truser bruker dere nå? Føler alle mine truser ruller seg ned og lager en ubehagelig kant, som presser inn magen akkurat over det gamle ks arret, ubehagelig!
Så...noen som har et trusetips??

De uten sømmer, som liksom skal være usynlige :) kjempe behagelige !
Ja, det er sånne jeg har, men de ruller ned forran. De jeg har er fra Lindex. Hmm, kanskje jeg må kjøpe nye i en større str..? Kan nok ikke ljuge fra meg de ekstra cm rundt hoftene;)

Hvilke truser bruker dere nå? Føler alle mine truser ruller seg ned og lager en ubehagelig kant, som presser inn magen akkurat over det gamle ks arret, ubehagelig!
Så...noen som har et trusetips??

Kjøpt med store deilige behagelige bomullstruser på Cubus og sparkjøp xD føler med råfresh med små hvalper med hjerter , eller rosa prikke-truser men de presser ikke noen plass , ikke på magen, og de ruller ikke Pga mitt gamle keisersnittarr :)

Kjøpte noen med bred blondekant på på HM i sånn trepakning, i en str større enn jeg vanligvis bruker. De sitter godt, enn så lenge i hvert fall ;)

Ja, det er sånne jeg har, men de ruller ned forran. De jeg har er fra Lindex. Hmm, kanskje jeg må kjøpe nye i en større str..? Kan nok ikke ljuge fra meg de ekstra cm rundt hoftene;)
Hmm, kan være fasongen er forskjellig fra butikk til butikk prøv de på kapphal og en størrelse større , har også kjøpt noen herlige hipster truser fra sparkjøp , ikke de peneste , men de gjør nytta :) kjøper alltid en størrelse større nå enn egentlig nødvendig ..

Min mor kjøpte noen gravid truser fra Barnas hus :) aner ikke prisen, men de ruller ikke og de er veldig behagelige. De har sånne sømmer på siden av magen på en måte, så det presser ikke på.

Kjøpte noen med bred blondekant på på HM i sånn trepakning, i en str større enn jeg vanligvis bruker. De sitter godt, enn så lenge i hvert fall ;)
Det samme har jeg gjort. De med bred blondekant funker fint her.
Vanlige truser eller hisptere klarer jeg ikke å gå med, så da er vel mammatruser ute av bildet? Det finnes vel ikke mammatruser i string?

Det samme har jeg gjort. De med bred blondekant funker fint her.
Vanlige truser eller hisptere klarer jeg ikke å gå med, så da er vel mammatruser ute av bildet? Det finnes vel ikke mammatruser i string?
Det finnes mammatruser i string :) men de vanlige er veldig behagelige da de har sånn søm/strikk på sidene av magen. Så presser ikke på i det hele tatt

ImageUploadedByBV Forum1443536398.275060.jpg
Bruker disse (både nå og til vanlig) - veldig gode, strammer ikke noen plasser og tilpasser seg godt til magen tydeligvis ;)

Sloggi er liksom så "sett ned på" men jeg synes faktisk disse er fine - og vises ikke under klær :)

Ja alle mener jo at sloggi er kjerringtruser ;) men de har faktisk fornyet seg ganske godt. Jeg klarer ikke string og synes faktisk disse er fine ;)

Jeg kan ikke fordra stringtruser selv, men har sett at de har string mammatruser på Jollyroom - sånne som går over magen med god støtte. Jeg har kjøpt noen vanlige mammatruser der som jeg venter på i posten. Jeg bruker bomullsboxere fra Pierre Robert nå, de strammer ikke selv i min vanlige størrelse medium. Ikke ruller de heller, iallfall ikke på meg. Jeg har også kjøpt noen store hipstertruser på Lindex i str 40-42, som funker bra. De er lave i livet. Ikke så lett å finne noe som er behagelig nå..

Hvordan truser bør man pakke med seg i fødebaggen? Har hørt at folk gjerne ønsker seg store "bestemortruser". Tenker jeg skal kjøpe meg noen store truser jeg kan pakke med, men jeg aner ikke hvor stort det må være for å være stort nok på en måte. Er gravid-truser store nok? Har mer lyst til å ha med mine egne truser, enn å bruke sykehustruser...

Hvordan truser bør man pakke med seg i fødebaggen? Har hørt at folk gjerne ønsker seg store "bestemortruser". Tenker jeg skal kjøpe meg noen store truser jeg kan pakke med, men jeg aner ikke hvor stort det må være for å være stort nok på en måte. Er gravid-truser store nok? Har mer lyst til å ha med mine egne truser, enn å bruke sykehustruser...

Når du går med bleiene man får etter fødsel så er nok sykehustrusene det eneste som duger;) men blødde umenneskelige mengder etter fødsel!

Angående truser etter det så husker jeg da var godt med truser som
Gikk langt opp da magen ikke forsvinner med det første ;)

Noen som har erfsring med Kari traa sine Butterfly truser? Har superundertøy i det, og synes longsen er så god.. Strammer liksom ikke noen plass så da jeg så lignende truser begynte jeg å lure litt på nettopp disse etter fødsel

Det finnes mammatruser i string :) men de vanlige er veldig behagelige da de har sånn søm/strikk på sidene av magen. Så presser ikke på i det hele tatt
Tipper de funker fint over magen min. Men jeg har så stor rumpe at den spiser opp hele baksiden :P
Og det er mer behagelig med en tynn string der bak enn en hel truse ;)

Tipper de funker fint over magen min. Men jeg har så stor rumpe at den spiser opp hele baksiden :P
Og det er mer behagelig med en tynn string der bak enn en hel truse ;)
Jaa! Du som har fått skikkelig kardashian rumpe? :p misunner deg

Back
Topp