Truser?

Tina1988

Elsker forumet
Dere som har vært graivd før, eller er litt på vei nå. Hvordan truser/hipstere bruker dere nå? Eller bruker dere tanga e.l enda?

Eventuelt! Hvor kjøper dere? Å er det sånne som ikkje kniper i sidefettet? :P

Tanga/string sluttet jeg med mellom etter at jeg fikk Casper og når jeg skulle ha Mathilda...Går for det meste i HM hipster (?) deeeeilige å ha på seg...Men husker de var litt store etter at jeg fikk Mathilda...Var liksom langt over navlen..Fikk meg aldri til å kjøpe nye..Nå sitter de som et skudd igjen...[8D]

Side fett?? Hva er det?? Er gravid, har ikke sånt[:-] Men synes tai trusene skjulte det litt da, og det samme med hipsterne..Lurer litt på om jeg skal kjøpe litt sexy string meeen vet ikke jeg altså...[8D] Tror kanskje sambo blir glad i alle fall....[:D]

Glemte å si at jeg brukte string helt frem til jeg ble satt i gang med Casper...[8D]

He he.. Trusene mine passer enda, men er rett for de kan bli litt små etter hvert, så vil finne noe super behagelig å gå med :P

Er du fornøyd med de du har så ville jeg har kjøpt det i større str bare..Ingen som sier du må ha bestemor truser nå man er gravid...Men er digg med truser som ikke strammer, men heller ikke er for slakke heller...

Bruker RedHill-hipster fra sportsmann(sånn med tykk strikk). Jeg elsker de.
Jeg bruker de selvom jeg er gravid, klarte meg fint med vanlige-ikke-gravid-truser sist også.

Brukte G konstant for et par år siden, men etter at jeg begynte med hipster så har jeg kasta alle G'ene i søpla. Synes det er motbydelig.

Bruker ikke string pga at det er ganske uhygienisk med tanke på at koliforme bakterier kan komme opp i urinrøret, når man er gravid er man jo også spesielt utsatt for urinveisinfeksjon i utgangspunktet om man ikke skal smøre bæsj oppi der i tillegg[8D] ( Veit jo at man ikke SMØRER bæsj oppi der men bakteriene kan komme uansett hvor mange ganger om dagen man bytter truse :P

Bruker hotpants og hipster

bruker fortsatt string og hipster trusene mine..
men kjenner det blir mer og mer behaglig å droppe stringen[8D] hehe.
veldig greit å ha litt store hotpants til etter fødselen, da man gjerne blør en del og har store bind i[:)]

Det fins jo truser for gravide f.eks:

[link=http://www.ellos.no/ListPage/Category.aspx?CategoryId=35267]http://www.ellos.no/ListPage/Category.aspx?CategoryId=35267[/link]

Hipster, kjøpt mine på H&M 3 pak. utrolig behagelig. bruker string om jeg ikke har noe annet.

ORIGINAL: *Emma08*

veldig greit å ha litt store hotpants til etter fødselen, da man gjerne blør en del og har store bind i[:)]

Mhm, derfor er sykehustrusene veeldig gode[:D] Tok med meg hjem også eg(sånne engangs som en kaster etter bruk)[8D] Så eg hadde den første uka, er jo da det er værst![X(]

ORIGINAL: mamma til leah

Mhm, derfor er sykehustrusene veeldig gode[:D] Tok med meg hjem også eg(sånne engangs som en kaster etter bruk)[8D] Så eg hadde den første uka, er jo da det er værst![X(]

hehe smart .. vi får hamstre med når sykepleierne snur ryggen[:D]
de er jo veldig kjekke[;)]

Og ikke minst sexy[8D][;)][:D]

samme her med thea :P

de strammet liksom aldrig..

jordmor kommenterte faktis.. `` Neei den der klarer ikke å ta i mot noe vis vanne ditt hadde gått `` HYGGELIGE DAMEN... (det hadde vel blitt mitt problen.) hmf
ORIGINAL: *MaCa*

Glemte å si at jeg brukte string helt frem til jeg ble satt i gang med Casper...[8D]

ORIGINAL: Rappo

Og ikke minst sexy[8D][;)][:D]

Ja, er jo kult med store truser som er grønne og kan se rett igjennom![:D] Så må ikkje undervurdere dei!!! Haha!! [:D]

Jeg husker at jeg syntes det var deilig med litt store truser som det var litt støtte i på slutten da jeg var gravid med snuppa. Kjøpte sports-hipster fra pierre robert, de var gull da.

Men foreløpig går det i vanlige hipsters her enda.

Back
Topp