truser til sykehuset?

emma1

Betatt av forumet
har fått med meg at de fleste anbefaler store truser til etter fødsel..men hvor store skal de være? Har bare brukt string siden 5klasse så aner virkelig ikke hva en stor truse er for noe:smiley-ashamed004:confused013
 
.. Noe ala dette her.
11dd475f02506ab6e967ff6df40e9fe3.jpg
 
Finns sån nättrosa på apoteket. Jag hade såna första tiden sen köpte vi på Lindex som har stora och sköna :)
 
Jeg har kjøpt romslige hipstere fra hm og lindex og satser på at det holder. Regner med å bare bruke sykehusets lekre nettingtruser når jeg er der, og gjerne knabbe med meg noen ekstra hvis anledninga byr seg!
 
Har bare brukt mine egne truser etter fødsel..føler meg litt mer vel da[emoji6]
 
Jeg fikk de på sykehuset jeg. Gjør man ikke det lenger?
 
Jeg fikk nettingtruser på sykehuset i starten og etterpå bare brukt mine vanlige truser, men bruker ikke string så kan se for meg at de blir litt små ja...
 
Jeg fikk nettingtruser på sykehuset i starten og etterpå bare brukt mine vanlige truser, men bruker ikke string så kan se for meg at de blir litt små ja...
Jeg tok med meg noen ekstra fra sykehuset jeg:p
 
Jeg kjøper bare hipster i en str større enn jeg bruker i string :)

Er kun etter fødsel jeg bruker slike truser
 
Jeg syns å huske at jeg fikk nettingtruser på sykehuset, og hjemme har jeg også bare brukt romslige hipstere/boksere
 
Jeg fikk på sykehuset sist, men kjøpte noen gigagreier fra Pierre Robert i bomull som jeg har fra sist og tenker å bruke etterpå. Så lenge du har noe du kan ha bind i tror jeg ikke du trenger noe mer. De anbefaler ikke å bruke tamponger under renselsen, og det kan fortsatt blø ganske mye etter at du er kommet hjem.
 
Jeg har kjøpt noen hipstere på H&M, som er dødsdigge!! [emoji3] sitter fint rundt rumpa uten å skli hot og dit!
Men Cubus har også noen gode truser i bomull!
Bare hold deg langt unna alt med blonder- d kan klø om du ikke er vant til d [emoji3]
 
Jeg fikk på sykehuset sist, men kjøpte noen gigagreier fra Pierre Robert i bomull som jeg har fra sist og tenker å bruke etterpå. Så lenge du har noe du kan ha bind i tror jeg ikke du trenger noe mer. De anbefaler ikke å bruke tamponger under renselsen, og det kan fortsatt blø ganske mye etter at du er kommet hjem.

Etter førstemann måtte jeg sy 22 sting nedentil og opp i bakveien:p

Vanlige bind var et helvette så jeg brukte de gammeldagse sababindene man kunne kjøpe på butikken og da ble det til at jeg hadde sykehusets nettingtruserumpe i flere uker etter fødsel, haha
 
Jeg har kjøpt noen hipstere på H&M, som er dødsdigge!! [emoji3] sitter fint rundt rumpa uten å skli hot og dit!
Men Cubus har også noen gode truser i bomull!
Bare hold deg langt unna alt med blonder- d kan klø om du ikke er vant til d [emoji3]
Ja ass, jeg har lagt min elsk på de bittesmå rulla trusene som er 2 for 3 på jeg. De varer ikke så veldig lenge men de er jo veldig behagelige og strammer ikke så fælt som mye annet gjør.
 
Etter førstemann måtte jeg sy 22 sting nedentil og opp i bakveien:p

Vanlige bind var et helvette så jeg brukte de gammeldagse sababindene man kunne kjøpe på butikken og da ble det til at jeg hadde sykehusets nettingtruserumpe i flere uker etter fødsel, haha

Håper du slipper det denne gangen! Jeg blødde også en del sist, men fullt så ille var det ikke!
 
Håper du slipper det denne gangen! Jeg blødde også en del sist, men fullt så ille var det ikke!
Ja andregangen gikk det smooth. Da hadde jeg ikke skrubbsår en gang så håper det går like bra nå med tredje:)

Med første ble jeg klippet, men revnet ytterligere som følge av skulderdystoci og sugekopphelvete vett.
 
Ja andregangen gikk det smooth. Da hadde jeg ikke skrubbsår en gang så håper det går like bra nå med tredje:)

Med første ble jeg klippet, men revnet ytterligere som følge av skulderdystoci og sugekopphelvete vett.

Jeg hadde også sugekopp med første, og revnet litt ekstra (men ikke bakover sånn som deg, heldigvis!). Godt å høre du slapp det med nr to! Ganske betryggende, egentlig [emoji1] gjorde du selv noe annerledes med andremann?
 
Kjøpte noen fra hm sist. Bare "vanlige" truser men i en str større.
Fungerte fint:happy:
 
Back
Topp