Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok med meg noen ekstra fra sykehuset jegJeg fikk nettingtruser på sykehuset i starten og etterpå bare brukt mine vanlige truser, men bruker ikke string så kan se for meg at de blir litt små ja...
Jeg fikk på sykehuset sist, men kjøpte noen gigagreier fra Pierre Robert i bomull som jeg har fra sist og tenker å bruke etterpå. Så lenge du har noe du kan ha bind i tror jeg ikke du trenger noe mer. De anbefaler ikke å bruke tamponger under renselsen, og det kan fortsatt blø ganske mye etter at du er kommet hjem.
Ja ass, jeg har lagt min elsk på de bittesmå rulla trusene som er 2 for 3 på jeg. De varer ikke så veldig lenge men de er jo veldig behagelige og strammer ikke så fælt som mye annet gjør.Jeg har kjøpt noen hipstere på H&M, som er dødsdigge!! [emoji3] sitter fint rundt rumpa uten å skli hot og dit!
Men Cubus har også noen gode truser i bomull!
Bare hold deg langt unna alt med blonder- d kan klø om du ikke er vant til d [emoji3]
Etter førstemann måtte jeg sy 22 sting nedentil og opp i bakveien
Vanlige bind var et helvette så jeg brukte de gammeldagse sababindene man kunne kjøpe på butikken og da ble det til at jeg hadde sykehusets nettingtruserumpe i flere uker etter fødsel, haha
Ja andregangen gikk det smooth. Da hadde jeg ikke skrubbsår en gang så håper det går like bra nå med tredjeHåper du slipper det denne gangen! Jeg blødde også en del sist, men fullt så ille var det ikke!
Ja andregangen gikk det smooth. Da hadde jeg ikke skrubbsår en gang så håper det går like bra nå med tredje
Med første ble jeg klippet, men revnet ytterligere som følge av skulderdystoci og sugekopphelvete vett.
Sykehuset mitt sa at de ikke har så mye sånne lengre så lurt å ha med selv. Sykehus må jo å spare på pengene om dagen...Jeg fikk de på sykehuset jeg. Gjør man ikke det lenger?
Jeg fikk de på sykehuset jeg. Gjør man ikke det lenger?