Truser og ammeBH

NyLykke

Flørter med forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Noen som kan anbefale behagelige truser som er gode å ha etter fødselen? Nettingtrusa på sykehuset er god, men tenker på egne gode, fine truser. Greit å prøve å føle seg så vel som mulig etter fødselen da alt føles litt ekkelt :wtf:

Tips til gode ammebher mottas også med takk :happy:

Noen som kan anbefale behagelige truser som er gode å ha etter fødselen? Nettingtrusa på sykehuset er god, men tenker på egne gode, fine truser. Greit å prøve å føle seg så vel som mulig etter fødselen da alt føles litt ekkelt :wtf:

Sniker fra april.. jeg har kjøpt noen digre truser med en liten blondekant som ikke er vondt på change 5 til 269kr de finnes i flere utgaver, men den jeg har rekker meg godt opp på magen
Kjøpt ammebher fra kapphal to for 149kr(tror jeg det var), en svart og en hvit i pakke:) føler de er litt holdt i uten å være ubehagelig.. mine pupper har vokst og blitt tunge - så deilig ned de

Jeg har likt ammebhene fra Bravado godt. Sitter godt og gir god støtte. Holder seg også godt i vask:happy:

For truser har jeg funnet gode bomullstruser både på HM og KappAhl med god stretch og fin passform.

Jeg kjøper hipsters fra HM med blondekant øverst. De er veldig gode og løse.
Ellers har jeg denne gangen investert i amme BH fra Change. Prøvde så mange billigtyper sist, og ble aldri helt fornøyd eller komfortabel, så spent på denne typen..

Sniker fra april.. jeg har kjøpt noen digre truser med en liten blondekant som ikke er vondt på change 5 til 269kr de finnes i flere utgaver, men den jeg har rekker meg godt opp på magen
Kjøpt ammebher fra kapphal to for 149kr(tror jeg det var), en svart og en hvit i pakke:) føler de er litt holdt i uten å være ubehagelig.. mine pupper har vokst og blitt tunge - så deilig ned de

https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/Undertoy/Truser/hipster/mammatruser-2-pk/101014/

Disse har jeg bodd i siden jeg kjøpte de i september! Supermyke, stretchy og føles ut som om man ikke har på seg noe. Har anbefalt til flere venninner og de elsker de også

https://www.kappahl.com/nn-NO/dame/Undertoy/Truser/hipster/mammatruser-2-pk/101014/

Disse har jeg bodd i siden jeg kjøpte de i september! Supermyke, stretchy og føles ut som om man ikke har på seg noe. Har anbefalt til flere venninner og de elsker de også

Sverget til disse i mange år nå :)

Vedlegg

• 6029900E-8E0E-4A28-A612-6A0348B64130.png
    6029900E-8E0E-4A28-A612-6A0348B64130.png
    36,5 KB · Visninger: 31
Boxer fra Pierre Robert! Egentlig det eneste jeg bruker både etter fødsel og ellers...

Bravado Full Cup :happy:
Og mammahipsters fra HM

Back
Topp