Hva anbefales?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ps: om du ikke får noen, så ta noen. Eventuelt kjøp på apoteketHåper jeg kan få med meg noen fra sykehuset... For å finne store nok i butikken for meg er vanskelig. Ikke fordi jeg er enorm over baken egentlig, men jeg liker det løst, og alt som finnes er jo i størrelse "kvist".
Spent på å møte disse nettingtrusene![]()
Ps: om du ikke får noen, så ta noen. Eventuelt kjøp på apoteketMen advarer deg. De er ikke akkurat 2016
![]()
Bare hyggelig :-DGod idé, takk! Tror det går helt fint uten siste mote akkurat i den perioden, men skal advare mannenHan er vel den eneste som står i fare for å se meg uten bukser uansett
(PS! Elsker avataren din! Åååh! For the Hordiance.... Haha)
Er så glad for å ha felles nerdegravideBare hyggelig :-D
Haha! Jeg ogFilmen var råbra! Nerd som jeg er
![]()
Det tror jeg på! Er bare å vente på resten nå ;-) Er vel ingen tvil om at de kommer. Hehe.Er så glad for å ha felles nerdegravidejobber på kino også...så jeg så den et par ganger for å si det sånn;-)
Bare hyggelig :-D
Haha! Jeg ogFilmen var råbra! Nerd som jeg er
![]()
Mini er en ekte WoW-baby, hahaha.Haha! Fantastisk ♡Åh! Så misunneligHar enda ikke fått sett den. Ble innlagt med dobbeltsyn akkurat da den kom, og vi hadde planlagt kinotur med moren min og en kamerat (nerdefamilie!)
Jeg og kjæresten møttes i spillet....Mini er en ekte WoW-baby, hahaha.