Truser etter fødsel

Håper jeg kan få med meg noen fra sykehuset... For å finne store nok i butikken for meg er vanskelig. Ikke fordi jeg er enorm over baken egentlig, men jeg liker det løst, og alt som finnes er jo i størrelse "kvist".

Spent på å møte disse nettingtrusene :D

Håper jeg kan få med meg noen fra sykehuset... For å finne store nok i butikken for meg er vanskelig. Ikke fordi jeg er enorm over baken egentlig, men jeg liker det løst, og alt som finnes er jo i størrelse "kvist".

Spent på å møte disse nettingtrusene :D
Ps: om du ikke får noen, så ta noen. Eventuelt kjøp på apoteket :-P Men advarer deg. De er ikke akkurat 2016 :-P

Ps: om du ikke får noen, så ta noen. Eventuelt kjøp på apoteket :p Men advarer deg. De er ikke akkurat 2016 :p

God idé, takk! Tror det går helt fint uten siste mote akkurat i den perioden, men skal advare mannen :D Han er vel den eneste som står i fare for å se meg uten bukser uansett :p

(PS! Elsker avataren din! Åååh! For the Hordiance.... Haha)

God idé, takk! Tror det går helt fint uten siste mote akkurat i den perioden, men skal advare mannen :D Han er vel den eneste som står i fare for å se meg uten bukser uansett :p

(PS! Elsker avataren din! Åååh! For the Hordiance.... Haha)
Bare hyggelig :-D

Haha! Jeg og :-P Filmen var råbra! Nerd som jeg er :-)

Jeg brukte bare helt vanlige sorte bomullstruser fra Hennes&Mauritz sist (5pk). Kommer til å gjøre det samme igjen:) Sverger til disse i svangerskapet også, kjøper 1-2 størrelser større ettersom jeg vokser bare. De er myke og behagelige, i tillegg ser de pene og ordentlige ut - og dette er viktig for meg også etter en fødsel;)

Jeg sverger til sloggi invisible hipster/shorts både i svangerskapet og etter fødsel (har brukt de fra sykehuset første 1-2 døgn, men så gått over til vanlig bind og truse).

Bare hyggelig :-D

Haha! Jeg og :p Filmen var råbra! Nerd som jeg er :)

Åh! Så misunnelig :D Har enda ikke fått sett den. Ble innlagt med dobbeltsyn akkurat da den kom, og vi hadde planlagt kinotur med moren min og en kamerat (nerdefamilie!)

Jeg og kjæresten møttes i spillet.... :hilarious: Mini er en ekte WoW-baby, hahaha.

Åh! Så misunnelig :D Har enda ikke fått sett den. Ble innlagt med dobbeltsyn akkurat da den kom, og vi hadde planlagt kinotur med moren min og en kamerat (nerdefamilie!)

Jeg og kjæresten møttes i spillet.... :hilarious: Mini er en ekte WoW-baby, hahaha.
Haha! Fantastisk ♡

Back
Topp