Hva anbefales?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ps: om du ikke får noen, så ta noen. Eventuelt kjøp på apoteket Men advarer deg. De er ikke akkurat 2016Håper jeg kan få med meg noen fra sykehuset... For å finne store nok i butikken for meg er vanskelig. Ikke fordi jeg er enorm over baken egentlig, men jeg liker det løst, og alt som finnes er jo i størrelse "kvist".
Spent på å møte disse nettingtrusene
Ps: om du ikke får noen, så ta noen. Eventuelt kjøp på apoteket Men advarer deg. De er ikke akkurat 2016
Bare hyggelig :-DGod idé, takk! Tror det går helt fint uten siste mote akkurat i den perioden, men skal advare mannen Han er vel den eneste som står i fare for å se meg uten bukser uansett
(PS! Elsker avataren din! Åååh! For the Hordiance.... Haha)
Er så glad for å ha felles nerdegravide jobber på kino også...så jeg så den et par ganger for å si det sånn;-)Bare hyggelig :-D
Haha! Jeg og Filmen var råbra! Nerd som jeg er
Det tror jeg på! Er bare å vente på resten nå ;-) Er vel ingen tvil om at de kommer. Hehe.Er så glad for å ha felles nerdegravide jobber på kino også...så jeg så den et par ganger for å si det sånn;-)
Bare hyggelig :-D
Haha! Jeg og Filmen var råbra! Nerd som jeg er
Haha! Fantastisk ♡Åh! Så misunnelig Har enda ikke fått sett den. Ble innlagt med dobbeltsyn akkurat da den kom, og vi hadde planlagt kinotur med moren min og en kamerat (nerdefamilie!)
Jeg og kjæresten møttes i spillet.... Mini er en ekte WoW-baby, hahaha.