Truser? Bind? ang. sykehusbagen...

villon

Elsker forumet
Dere som har erfaring... Hva slags bind er det lurt å ha med i sykehusbagen? vet det skal helst være nattbind (Libresse eller Always), men er det nok med de ultratynne? For det er bare de ultratynne jeg likte (før jeg ble gravid [:D] ) De skal ha samme sugekapasitet, tror jeg, som de tjukke, siden begge deler har 6 dråper på pakken... Og hva med truser, hva er best? Boxertruser? Store? Eller små for å presse magen inn?

du får bleier på sykehuset, tynne bind holder IKKE, tro meg. du vil blø myye. så du trenger ikke ta med deg bind, men kjøp store nattbind, så du har hjemme. for når du kommer hjem, er det ikke det første du gjør, springer i butikken[8D]

Brukte nettingtruser og sjukehusbleiene med innlegg i på sjukehuset..(brukte det litt lenger enn nødvendig, men følte meg sikker på at det ikkje kom igjennom då[;)][;)])
Hadde Always nattbind med meg og. men når eg kom heim kjøpte eg Libresse nattbind..dei er mjukare og meir behaglig overlate på, synst eg..
No bruka eg vanlige always bind, og det er nok. Blør berre pitte litt no..

Har tenkt å kjøpe nattbind til Libresse eller Always til hjemreisen, men de finnes i to utgaver (begge) . som ultratynne og tjukke... Det er det jeg lurer på... De ultratynne er en liten pakke, de tjukke er en større pakke... (tenker ikke på antall da...)

jeg kommer til å låne alt av bleier/bind på sykehuset, også nettingtruse..har med en pakke nattbind til hjemreise.

de første dagene trenger du virkelig sykehusbleiene med nettingtrusene til..man blør mye de første dagene..så går noen over til tena lady, men de fleste går vel over til nattbind som kan ta i mot litt..jeg brukte sykehus blenene en og en halv dag, da gikk jeg over til always nattbind som jeg brukte en ukes tid, nå bruker jeg vanlige normale libresse bind to uker etter

Bruk bind og nettingtruser som de har på sykehuset så lenge du er der, det trengs!!!!
Jeg hadde kjøpt nattbind som jeg bukte da jeg kom hjem(tynne holdt for meg hvis jeg skiftet ofte). Nå bruker jeg vanlige bind som er ekstra lange bare for å være på den sikre siden[;)]

Varierer veldig hvor mye man blør, så hvis du vil være sikker kan du jo kjøpe en pakke av hver til du finner ut hva som passer for deg[:)]

ORIGINAL: vilbli3*skalbli3

Brukte nettingtruser og sjukehusbleiene med innlegg i på sjukehuset..(brukte det litt lenger enn nødvendig, men følte meg sikker på at det ikkje kom igjennom då[;)][;)])

eg prøvde mæ på begge sortene men syns de var ubehagelig og blei sår så eg kjøpte rett og slett saga sine i begynnelsen.. veldig myke og gode... litt tykke da, men det funket [:)]

ORIGINAL: skibomsen

ORIGINAL: Fint_Lite

de første dagene trenger du virkelig sykehusbleiene med nettingtrusene til..man blør mye de første dagene..
så går noen over til tena lady, men de fleste går vel over til nattbind som kan ta i mot litt..jeg brukte sykehus blenene en og en halv dag, da gikk jeg over til always nattbind som jeg brukte en ukes tid, nå bruker jeg vanlige normale libresse bind to uker etter

Nei, det trenger du overhodet ikke å måtte bruke! Er ikke alle som blør så mye, man må finne ut hva som passer for seg og hva som er komfortabelt å ha på etter fødsel. Prøv dere frem og se hva dere syns er best!

Jeg måtte bruke dem for jeg blødde mye sist gang

Jeg har kjøpt de tykke libresse nattbindene, rett og slett fordi de er mykere. Bruker de tynne til vanlig, men de er litt hardere og mer kompakte på en måte. Ser for meg at det ikke er så behagelig mot et sårt underliv! Derfor valgte jeg de tykke. men jeg har jo ingen erfaring, så vet ikke hvordan det blir.

Jeg har med en pakke med tynne libresse nattbind og store hipstere[:)] Brukte nettingtruse og sykehusbind 2 dager sist, da kunne jeg fint gå over til vanlig truser og nattbind, så satser på at jeg kan det nå også[;)]

Tusen takk til alle sammen, jenter [:)]

ik alle men på mange sykehus får du stooore bleier og netting truser å jeg bare håååper jeg får d igjen. Jeg tror ik du vil ha trange truser. For du kommer nok til å være sår og blø myyye. Men jeg har nå kjøpt en pakke med libresse nattbind å pakket med noen boksere. Hvis du vil få ned magen fort så fikk jeg råd om å ligge mest mulig på magen så d var d første jeg gjorde når jeg kom sykehus hotellet! [;)]

Back
Topp