Trur vi dopper det...

*FruM*

Elsker forumet
... det med "ukens bildetråd" med hjemmene våre. 
Er jo ingen som bruker forumet etter at de la om så da er det lite vits! emoticon

Jeg syns det hadde vært fint om vi fortsatte!:) Selv har jeg ikke bidratt så mye, men jeg har planer om å legge inn bilder når det blir litt ordnings her hjemme. Det blir sikkert mer aktivitet etterhvert, vi må bare venne oss til det nye forumet og satse på noen dager med dårlig vær:P

Jeg synes også at det bør fortsette emoticon
Har planer om å legge ut bilder selv, men akkurat nå er det flyttekaos, og det er ikke hyggelig å ta bilder av emoticon

Jeg synes også vi bør fortsette!

har ikke bidratt ennå selv, men det er fordi jeg rett å slett ikke har tatt noen bilder ennå.. Men er morro å se! og kommer sikkert til å legge inn noen bilder etterhvert :)

Slenger meg på resten her, holder på å flytte selv, men er enig i at det ikke er noe vits hvis det bare er et par som legger inn bidrag hver uke...

Bellsi skrev:
Slenger meg på resten her, holder på å flytte selv, men er enig i at det ikke er noe vits hvis det bare er et par som legger inn bidrag hver uke...

Men det trenger jo ikke nødvendigvis være uke for uke.. Hvorfor ikke ha egne tråder til de forskjellige rommene også kan man legge ut bilder når man får tatt dem ? emoticon

LittleMonkey skrev:
Bellsi skrev:

Men det trenger jo ikke nødvendigvis være uke for uke.. Hvorfor ikke ha egne tråder til de forskjellige rommene også kan man legge ut bilder når man får tatt dem ? emoticon

Det er det som er poenget. 
Men for å unngå at alle trådene kom på likt delte vi det heller opp etter uke.

MEN denne uken er det kun jeg som har lagt ut - og da kan folk heller gå inn på bloggen liksom! :P

Jeg ser masse i de trådene! Vi tok over ei trønderlån for to og et halvt år siden. Siden jeg stort sett har gått gravid etter det, har vi ikke fått pusset opp slik vi (jeg) vil, men skal igang til sommeren tenkte jeg. Leter derfor etter inspirasjon her inne, for det er så mange flotte hjem. Kunne lagt ut bilder av slik vi har det nå, men ser ikke helt poenget, for det ser helt på trynet ut! Alt er trehvitt, og skikkelig åttitalls.  

*FruM* skrev:
LittleMonkey skrev:
Bellsi skrev:

Det er det som er poenget. 
Men for å unngå at alle trådene kom på likt delte vi det heller opp etter uke.

MEN denne uken er det kun jeg som har lagt ut - og da kan folk heller gå inn på bloggen liksom! :P

Det er det ja :P Jeg henger med skjønner jeg..... Ser den :)
Da går det jo heller ann å ta alt på en gang og ett sted slik at man kan legge ut bilder av det som er klart osv.. Men det avgjør ikke jeg ;)

Apropos bloggen din! Jeg har testet ut litt forskjellige oppskrifter - og jeg ELSKET det emoticon

Grunnen til at jeg har vært fint lite på BV siste ukene er pga jeg har blitt kastet ut, sikkert pga nye plattformen de bruker. Regner med at det blir mer stabilt etterhvert og at det er flere som bruker BV oftere

Nei vi må ikke kutte det ut! Når forumet stabiliserer seg skikkelig kommer sikkert fler til å bli litt mer aktive enn nå.
Jeg har ikke lagt ut bilder selv ennå, men vi flytter snart så da kommer det. emoticon

Neeeeei, ikke kutt ut !!!!!!

Jeg for min del har nettopp fått til å bruke BV igjen ; har ikke kunnet logge meg inn på leeenge, og ble kasta ut flere ganger når jeg endelig kom meg inn av og til !! Elsker trådene, og kommer til å bidre nå når jeg er online igjen !!!

Back
Topp