Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slenger meg på resten her, holder på å flytte selv, men er enig i at det ikke er noe vits hvis det bare er et par som legger inn bidrag hver uke...Bellsi skrev:

LittleMonkey skrev:Slenger meg på resten her, holder på å flytte selv, men er enig i at det ikke er noe vits hvis det bare er et par som legger inn bidrag hver uke...Bellsi skrev:
Men det trenger jo ikke nødvendigvis være uke for uke.. Hvorfor ikke ha egne tråder til de forskjellige rommene også kan man legge ut bilder når man får tatt dem ?
*FruM* skrev:LittleMonkey skrev:Slenger meg på resten her, holder på å flytte selv, men er enig i at det ikke er noe vits hvis det bare er et par som legger inn bidrag hver uke...Bellsi skrev:
Men det trenger jo ikke nødvendigvis være uke for uke.. Hvorfor ikke ha egne tråder til de forskjellige rommene også kan man legge ut bilder når man får tatt dem ?
Det er det som er poenget.
Men for å unngå at alle trådene kom på likt delte vi det heller opp etter uke.
MEN denne uken er det kun jeg som har lagt ut - og da kan folk heller gå inn på bloggen liksom! :P