Trur jeg forlater dere.

Rainbow87

Betatt av forumet
Både igår og idag er d kommet en god del brunt slim / utflod. Spesiell lukt. Ikke så mye at jeg må skifte truseinnlegg men ikke opplevd dette i mine to tidligere svangerskap, så føler noe ikke stemmer... Kan jeg se på en digital test om noe er galt? Siden den viste gravid 2-3 på tirsdag bør den vell vise mer imorgen eller mindre om det er gått galt?

Både igår og idag er d kommet en god del brunt slim / utflod. Spesiell lukt. Ikke så mye at jeg må skifte truseinnlegg men ikke opplevd dette i mine to tidligere svangerskap, så føler noe ikke stemmer... Kan jeg se på en digital test om noe er galt? Siden den viste gravid 2-3 på tirsdag bør den vell vise mer imorgen eller mindre om det er gått galt?
Jeg håper virkelig at d er uskyldig brunt utflod. Prøv en digital test du. Men kanskje du kan vurdere å måle hcg hos lege? Da kan du sjekke om dn stiger eller synker. Jeg krysser fingrene <3

Skjønner du er bekymret ! men når jeg har hatt sa har det vært friskt frikst blod i mengder med en gang.
hvor langt er du på vei ? kan jo være rester av blod bare som kommer ut som brunt, ikke noe farlig det :)
mange kvinner blør gjerne litt ved festing eller da de skulle normalt hatt vanlig mens.
lykke til :)

Takk. Håper du har rett. Veit ikke hvor langt på vei jeg er. Men testen viste gravid 2-3 og har ikke hatt mens i april.

Håper det ikke er noe :-( dra til legen å ta blodprøve evt ul.

Når jeg hadde sa i februar, så var det friskt blod og blankt slim + mye klumper som kom. Ikke noe brunt.

Krysser alt jeg har for deg!

Håper ikke det er no galt. Har alltid hørt at brunt er ufarlig, friskt blod er det derimot grunn til å frykte. Hvis du er bekymret så drar du til legen i morra for å ta en blodprøve og ber om en ny på mandag eller tirsdag for å se om den stiger eller ikke.

Det er nok ufarlig :) Det er utrolig mye som skjer i kroppen nå, og den både renser og styrer på. Det er veldig vanlig å ha mer utflod enn normalt når man er gravid. Litt misfarge tror jeg ikke du har behov for å være redd for :) Men ville som de over sier, dra til legen i morgen slik at du får roet deg selv ned. Så krysser vi fingrene for at alt er som det skal! :)

Når eg hadde sa blødde det mye og eg hadde ekstreme smerter. Tok ein CB digital når eg va ferdig å blø, og an viste negativt (trodde hcg sko synka seinare, så va litt overraska).

Krysse fingrane for deg at den lille spiren klore seg fast <3

Jeg hadde brun utflod i en dag, men det gav seg :) så lenge du ikke har sterke smerter så er det ufarlig. Men reis på legevakta og be legen kjenne på livmora om den har fylt seg eller har sammentrekninger. Det gjorde jeg, og ble beroliget med at alt var greit. (Pluss at jeg fikk en sobril for å roe meg ned da) Viktigste er at du slapper HELT av og ikke stresser :) selv om ikke det er lett.. krysser fingrene ihvertfall :)!

Jeg krysser fingrene for at det er helt uskyldig.
Men hvis det fortsetter kan du reise til lege og male hcg.

Jeg har hadde masse blødninger i forige sv.skap og fikk en frisk jente...nhar desverre en del spotting og brun utflod nå også... Men stigende hcg, så alt skal være i orden :)
Slapp av, pust ut, det går helst bra!!!!!
Du skulle hatt kramper og blødd mye mer om det var en sa....
Gjør som de andre sier, mål hcg hos legen, dra i morgen, og mandag...
Lykke til

Hvordan går det med deg i dag ? <3

Fikk ikke ul alikevell. Bestille privat time men ble avlyst pga sykdom der :( så utrolig kjipt. Har ingen smerter men kommer mye misfarga utflod.

Misfarget utflod trenger ikke være farlig.

Jeg har blødd i alle mine tre forrige svangerskap. Bare den gangen det var minst så vondt som dag 1 av mensen og enda mer blod, mistet jeg
De andre to sitter oppe i stua og ser tv nå

Idag kommer d rødt blod. Da har d kommet misfarget utflod siden onsdag og idag på dag 3 kommer blod. Føler meg sikker på at det er sa. Har også blødd i mine 2 svangerskap men ikke over så lang tid og ei heller så tidlig i svangerskap :(

Usj.. Dette er fælt. Men blødde jo med gutten min og men ikke sånn over tid. Håper på legetime til uka.

Back
Topp