Trur du partneren din hadde komt seg gjennom ein fødsel?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Hahahaha!! :D nå lo jeg så godt at vannet mitt nesten gikk!

Uff nei stakkar :p Han sier selv at han skulle hatt full narkose og ks :p

Hahaha :-D Tviler jeg på!
Han har selv sagt han aldri ville taklet fødsel, men tror han skulle klart å gå gravid noen mnd iallfall :-P

Han hadde nok kommet seg gjennom, for må man så må man.

Vi kommer oss jo alle gjennom en fødsel, men det er forskjellige måter å komme gjennom på, og ulike måter man takler det på.

Det kan nok hende at det ikke hadde blitt en naturlig fødsel uten smertestillende om han skulle føde, slik vi har hatt og skal ha igjen.
Men han hadde nok klart det med smertestillende. :-)

Det hadde han nok helt sikkert:) jeg tror faktisk at det værste med en fødsel må være å sitte der som partner og se at din kjære lider seg gjennom timesvis med smerter, og det eneste du kan gjøre er å tilby en kald klut og litt drikke, kanskje litt massasje om man får lov ;)

Alle hadde nok klart det om de måtte, men å melde seg frivillig til å føde tror jeg ikke han hadde gjort ;) Han gruet seg mer til fødselen enn jeg gjorde, og er passe traumatisert nå i ettertid.
Spennende å se om han noen gang blir klar til å få et barn til :p

Man klarer det man må tenker jeg. Og mannfolka;) hadde nok ikke vært noe problem med en fødsel som mannen her,han er ikke av typen som klager mye. Men tror det hadde vært verre med ni mnd med oppkast og kvalme som jeg har hatt,i tillegg til denne forbaska halsbrannen. Tror nok det hadde vært tyngre;)

Back
Topp