trur æ e blitt tullerusk..

aimste

Forumet er livet
har jo gått nu kjempelenge å gått i butikka å bare gleda mæ te æ fikk vite om det va gutt eller jente sånn at æ verkeli kunn shopp [:D]
men da den dagen kom å æ fikk vite at det e ei jente (nå som vi trudde sia han sa det sist på ul, selv om d va veldi usikkert), å æ sku ut å handel så kjøpte æ ingenting [&:] hadde ikke lyst å kjøp nån ting som helst... tenkte bare at: nei det e bare bortkasta penga for vi får så masse...
alle rundt oss har jo fått jente i det siste å har jo lova oss på sekk-vis me klea [&:] kjenn ikke nån plass at æ vil handel... merkelig, skjønna ikke det der æ... æ så jo på alle de fine kjolan å rosa klærne å håpa i det stille at det sku vær ei jente for at det va så masse fine klær...
jaja... det kommer vel etter hvert går æ ut i fra [8|]

Det er ikke bortkastede penger!
Alltid gøy med noe som er nytt, som du har kjøpt selv bare til din lille jente!

hadde jeg vært deg hadde jeg gått inn på en lekker butikk og kjøpt en eller to litt dyrere fine plagg som du har skikkelig lyst på.
Da blir det litt spesielt, liksom.[:)]

ja vet... ska gjør det når æ drar te oslo [:D] (trur kansje de har mer enn de to baby-butikkan vi har her oppe [8D]) e jo selvfølgelig mye artiar me klea man har kjøpt sjøl [:)]

det er faktisk ikke bortkasta penger det er bare så søtt deilig herlig og knall å shoppe til bebissen...

synes absolutt ikke at det er bortkastet penger, jeg å skal arve masse klær, men liker å handle inn det jeg synes er fint... de klærne jeg skal arve blir liksom ikke det samma...
har selv kjøpt masse klær, tror egentlig ikke at hun kommer til å bruke alt, men jeg kommer til å prøve å bruke det jeg har kjøpt først... synes de er såååå søte...
koser meg hver gang jeg kjøper noe og skal sette det inn i kommoden[;)]
det er jo litt stas da[:D]

Back
Topp