Trunki trillekoffert til barn

winterberry

Gift med forumet
*MIA*
Noen som har erfaring med disse, eller lignende (altså slike barna sitter oppå)?

Når kunne ditt barn begynne å bruke den, likte ungen din det og er den så praktisk som den ser ut som?

Tuppa fikk i dåpsgave. Har brukt den noen ganger for å ha leker i når vi skal på ferie. Men, tuppa sitter ikke noe godt på den og jeg er redd for å trille for fort mtp at hun kan falle av. 3,5 år. Hun selv syns den er kjempe kul da :)

Vi har også den, frøkna elsker å skyve på den selv. Bare vit at den ikke kan sendes med bagasjen.

Vi har en.. Brukte på ferie i sommer.. Jeg syntes det var veldig praktisk.. Vi hadde alle klærne hans i den..

Vår fikk i gave da hun ble 2 år.æ

Jeg synes den er helt genial!!! Etter at vi fikk Trunkien har vi sluttet med stelleveske og bæresele på reise.

Hun har alt hun trenger for reisen i sin koffert. Skifteklær, snacks og leker. På store flyplasser, som på Kreta, så satt hun på Trunkien sin fra flyet og til bagasjeutleveringen. Kjekk å sitte på mens man venter på bagasje, taxi etc også på reise. :)

Når hun skal på overnatting har hun alltid sakene sine i Trunkien, stor stas med egen koffert!

Jeg liker de ikke. Praktisk å sitte på, ja. Men altfor tungvint å åpne feks på fly og buss.

Begge to har hatt veldig god balanse fra de var små, så de satt stødig så sant det ikke gikk for fort. Hendte de datt av også. Så det vil nok variere fra unge til unge tenker jeg.

Kult :) Tror utfordringen med min litt for nysgjerrige gutt vil være å holde han oppå der uten at han stikker av :p Men tror jeg ønsker meg den til han nå likevel etter å ha lest her, men etter at han har blitt hakket eldre (med bedre konsentrasjon hehe) :D

6 åringen her har hatt den i 3 år, og den er fortsatt veldig stas. Hun er ikke så veldig lang så passer godt til henne :)

Snuppa fikk den til sin første bursdag, brukt hjemme litt sporadisk men var veldig fin når vi reiste til Egypt for over en mnd siden og hjem, hun er 3,5år, ellers også brukt på overnatting besøk til familie og ganske greit å ha egen koffert ;-)
Men har sett en type nå som har en liten rygg og bedre "håndtak", husker dessverre ikke hvor men ville heller gått for en sånn type nå

Last edited:
Begynte å bruke den som leke til å trille rundt på stua i en alder av 2 år. På flyplasser er det faktisk mer praktisk med en barne-trillekoffert (av en sånn vanlig type). Vil ikke sitte på når det er så mye folk og full fart. Bedre å bruke vogn fra flyplassen uansett da. Og sånn barne-trillekofferter er litt lettere å håndtere for dem synes jeg.

Nervøen min elsker sin! Han er nå 5. Har brukt den noen år, helt genial på flyplasser hvor han kan sitte på den og bli dradd dersom han er sliten etter en lang flytur :)

Back
Topp