Trukket seg opp igjen?

rosekrans

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Er i uke 36 og lurer på om det er flere som har følt at babyen har trukket seg lenger opp i magen? Var hos jm på mandag og hun sa at babyen lå godt i bekkenet. I dag tidlig når eg kjente på magen kjentes det ut som det hang løst "fett" nederst på magen ved trusekanten og ikke hard kul som resten av magen er. Kan dette være at babyen har trukket seg opp?

Jeg hadde det akkurat på samme måte, er i uke 38 nå men hodet har festet seg ifølge jm. Men det føles som hun ligger lengre opp enn tidligere. Kanskje bekkenet har blitt mer vant til posisjonen og utvidet seg? Vet ikke

Jeg hadde det akkurat på samme måte, er i uke 38 nå men hodet har festet seg ifølge jm. Men det føles som hun ligger lengre opp enn tidligere. Kanskje bekkenet har blitt mer vant til posisjonen og utvidet seg? Vet ikke
Så godt å høre at andre har erfart det samme :D kjenner godt bena men det er så ekkelt at det bare er løs mage nederst .. :S som om det ikke er noe hode der nede

Har lurt på akkurat det samme!!:D Nå lurer jeg egentlig på om babyen har lagt seg på tvers igjen, for er så mye trykk langt ut på sidene av magen;)

Back
Topp