Truet av naboen :s

For det første, sliter litt med dårlig nett, så denne skrev jeg og postet omtrent rett etter du skrev den jeg siterte til, publiseringen har bare blitt forsinket. Så hadde lest, men det hjalp bare ikke når det jeg svarte tydeligvis brukte så lang tid på å bli lastet opp.
For det andre, jeg kommenterte meningen din, der du skyldte på religion og sa de ikke burde fått bo i landet vårt. Ser ikke at du har skrevet noe motstridende etterpå. Rasistisk, er det fremmedfrykt?
De som ikke har respekt for kvinner og barn, og som ikke ønsker å gjøre noe med det, burde ikke få oppholdstillatelse i landet vårt nei. Kall det hva du vil. Dette gjelder alle.

Be eieren true med oppsigelse hvis dette skulle gjenta seg.da må han si at han har fått klage fra flere naboer og ikke bare deg.ta opp samtalen på mobil hvis denne gutten skulle snakke til deg igjen.i tilfelle han skulle true deg så har du bevis på det.
Ikke sikkert det er oppsigelsesgrunn i følge husleieloven og kontrakten.

Ring politiet. Er det høyt støynivå etter kl 23 er det faktisk en helt vanlig årsak til å ringe til politiet. De pleier å/ skal ta det på alvor.
Trusler er strengt tatt heller ikke lov!

Hatt noen helvetes naboer et års tid vi og.. Ring politiet er mitt eneste råd.. Vi venta for lenge og lot det for for langt så de nesten ødela livet vårt. Vi vurderte og selge og følte oss truet, så vi nesten ikke turte å si ifra til slutt.. Men hvis politiet er der 3 ganger kan de få ordens bot og jeg ville også inkludert styret og eier. Slik at de eventuelt blir hivd ut hvis ting ikke bedres. Det skjedde til slutt her

Høres ubehagelig ut, og de burde høre etter og vise respekt ovenfor andre mennesker...synes du er både modig og sterk som turte å si i fra :)

Jeg tviler på at det hjelper å involvere politiet, selv om det sikkert er det du burde gjøre. En sånn type mann som sier sånn, har ingen respekt for kvinner og kommer heller aldri til å få det. De er ødelagt av religionen sin og burde aldri fått lov til å bo i landet vårt. Han er sikkert ikke snill med sin egen kone eller barn. Jeg hadde funnet meg en ny plass å bo.
Du leste veldig mye ut av innlegget som vi andre ikke gjorde... Ny plass å bo? Han er sikkert ikke snill med kone og barn? De er ødelagt av religionen?
Du virker skikkelig søt,,sjarmerende og fordomsfri aldså.... Tror ikke jeg hadde hatt så lyst til å ha deg som nabo heller!

Det er bra å ringe politiet slik at de får notert det ned. Da blir det enklere å få gjort noe hvis det gjentar seg

Du leste veldig mye ut av innlegget som vi andre ikke gjorde... Ny plass å bo? Han er sikkert ikke snill med kone og barn? De er ødelagt av religionen?
Du virker skikkelig søt,,sjarmerende og fordomsfri aldså.... Tror ikke jeg hadde hatt så lyst til å ha deg som nabo heller!
Hvor er det jeg spør om noen vil bli naboen min? Har naboer jeg, så ingen ledige hus her.

Ja! Hadde så absolutt ringt politiet neste gang. Forklar situasjonen til politiet når de kommer, så får du nok hjelp.
Og ta det opp med huseier på nytt. Kan være utkastningsgrunn om de leier :)

Back
Topp