Yummy_mummy
Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Naboene mine som bor rett ved siden av bråkte noe sinnsykt natt til i dag. De var så høylytte at lillemor stod opp, så klokken 01:30 bestemte jeg meg for å banke på døren for å be de dempe seg da jeg ikke fikk sove pga bråket. De skrudde av lysene i leiligheten og åpnet ikke døren. I dag rundt kl 10 kommer denne damen som er av utenlandsk opprinnelse sammen med hennes voksne sønn og spør om det var jeg som banket på i natt. Ja, sier jeg, og han spør hvorfor. Jeg blir litt satt ut og sier det var selvfølgelig fordi de bråket og ødela nattesøvnen vår. Da begynner han å si at de har rett til å være høylytte frem til kl 01.00 i helger, og jeg henter frem husordensreglene og viser dem at det skal være stille etter kl 23. Dette er ikke første gangen jeg har vært på døren deres da de bråker noe sinnsykt. De skriker, hyler, snakker innmari høyt og dunker.
Uansett sa jeg at jeg ringte på for å være grei, da jeg kunne ha ringt politiet i stede. Så begynner han å banne, og i og med at mine to barn på 2 og 4 år står mellom bena mine ber jeg mannen om å passe på ordbruken sin da barna mine er tilstede. Da svarte han at han har ingen respekt for hverken meg eller barna og sa at jeg ikke får lov til å banke på døren deres igjen og dette bestemmer han. Han var veldig truende da han sa dette, så jeg lukket døren og sa i fra til styreleder som visstnok har tatt kontakt med eieren av leiligheten da de leier.
Hva ville dere gjort med slike naboer? Moren som bor der er fra Somalia og har dårlig norskkunnskaper. Likevel har jeg forklart henne dette før og hun har beklaget seg, men det har bare blitt verre og verre. De spiller ikke musikk, de bare skriker på morsmålet sitt og det høres ut som heftige diskusjoner og krangling selv om det kanskje ikke er det.
Er det innafor å ringe politiet i og med at jeg nå har blitt truet om å ikke oppsøke de neste gang?
Uansett sa jeg at jeg ringte på for å være grei, da jeg kunne ha ringt politiet i stede. Så begynner han å banne, og i og med at mine to barn på 2 og 4 år står mellom bena mine ber jeg mannen om å passe på ordbruken sin da barna mine er tilstede. Da svarte han at han har ingen respekt for hverken meg eller barna og sa at jeg ikke får lov til å banke på døren deres igjen og dette bestemmer han. Han var veldig truende da han sa dette, så jeg lukket døren og sa i fra til styreleder som visstnok har tatt kontakt med eieren av leiligheten da de leier.
Hva ville dere gjort med slike naboer? Moren som bor der er fra Somalia og har dårlig norskkunnskaper. Likevel har jeg forklart henne dette før og hun har beklaget seg, men det har bare blitt verre og verre. De spiller ikke musikk, de bare skriker på morsmålet sitt og det høres ut som heftige diskusjoner og krangling selv om det kanskje ikke er det.
Er det innafor å ringe politiet i og med at jeg nå har blitt truet om å ikke oppsøke de neste gang?