Noen hær med erfaringer med svangerskapsforgiftning? Har de siste par ukene vært i periodevis dårlig form. Blitt værre siste dagene. Snakker om hodepine, surring for øynene og en følelse av å være utenfor min egen kropp.. Våknet i morges og var helt jævlig i formen, hodepine, kjempesvimmel, kvalm -hele pakka.. Tenkt med en gang at jeg måtte få kontrolert blodtrykket.. Fikk komme inn og hadde først 140/85 to ganger på rad, så lyttet hun selv og konkluderte med 128/75. Hadde 1 på protein og 2 på bakterie(dette var ikke morgenurin, hadde akkurat tisset fra før)
Har tidligere i svangerskapet hatt relativt lavt blodtrykk 110/55 -100/50..
Har kontroll i morgen å får tatt det opp igjen da, for nå etter å ha vasket litt klær er jeg helt jævli i formen igjen :/ flimrer for øynene så fort jeg øker pulsen det minste, og føles ut som jeg har trykk i hodet.
Er det grunn for å være beskymret for svangerskapsforgiftning til tross for at jeg er under "grensa" på blodtrykk? Har ifølge jordmor 2 i ødem, og sliter med smerter i fingrene og under fotbladet pga vann..
Har tidligere i svangerskapet hatt relativt lavt blodtrykk 110/55 -100/50..
Har kontroll i morgen å får tatt det opp igjen da, for nå etter å ha vasket litt klær er jeg helt jævli i formen igjen :/ flimrer for øynene så fort jeg øker pulsen det minste, og føles ut som jeg har trykk i hodet.
Er det grunn for å være beskymret for svangerskapsforgiftning til tross for at jeg er under "grensa" på blodtrykk? Har ifølge jordmor 2 i ødem, og sliter med smerter i fingrene og under fotbladet pga vann..