Truende sa

Ååh, håper det ordner seg! Så bra at du får ekstra oppfølging❤️ Her viste det seg en sprellende reke på TUL i dag, blødningen kom av et hematom. Gynekologen mistenkte at det hadde vært tvillinger.
Så fantastisk!:Heartred dette var gode nyheter. Sa gyn noe om at det kunne være farlig for knøttet at du blør/har hematom? Eller om det vil forsvinne eller blø ut?

Så fantastisk!:Heartred dette var gode nyheter. Sa gyn noe om at det kunne være farlig for knøttet at du blør/har hematom? Eller om det vil forsvinne eller blø ut?
Nei, det var bare gammelt blod, så enten ble det sugd opp av kroppen og resten kom ut. Han sa at det så veldig bra ut og han hadde troa❤️

Hei! Jeg sniker fra juni-forumet :Heartred Jeg fikk påvist et hematom på 5x3 cm etter en stor blødning i uke 13. Blødde i ca 7 uker, to uker med friskt blod og fem uker med brunt blod. De kunne heller ikke garantere meg hvordan det kom til å gå, så det var noen tøffe uker mens blødningene stod på. Nå er jeg i uke 34, og skal snart få ei lita jente til - og hun har hele tiden vært helt upåvirka av blødningene :love7 I de aller, aller fleste tilfelle går dette kjempebra, og det er faktisk ganske vanlig å ha et hematom ble jeg fortalt av både sykehuset og på privat ultralyd hos Martin Lundring. Det er ikke alle som vet at de har det en gang, da kroppen absorberer det istedenfor å blø det ut.

Masse lykke til videre i svangerskapet :smiley-angelic003

Hei! Jeg sniker fra juni-forumet :Heartred Jeg fikk påvist et hematom på 5x3 cm etter en stor blødning i uke 13. Blødde i ca 7 uker, to uker med friskt blod og fem uker med brunt blod. De kunne heller ikke garantere meg hvordan det kom til å gå, så det var noen tøffe uker mens blødningene stod på. Nå er jeg i uke 34, og skal snart få ei lita jente til - og hun har hele tiden vært helt upåvirka av blødningene :love7 I de aller, aller fleste tilfelle går dette kjempebra, og det er faktisk ganske vanlig å ha et hematom ble jeg fortalt av både sykehuset og på privat ultralyd hos Martin Lundring. Det er ikke alle som vet at de har det en gang, da kroppen absorberer det istedenfor å blø det ut.

Masse lykke til videre i svangerskapet :smiley-angelic003
Hei! Tenk at du tar deg tid til å skrive og informere her om din erfaring, så utrolig hyggelig og snilt gjort:Heartred dette hjalp meg mye faktisk. Visste ikke at hematom var såppass "vanlig", og var igår rimelig sikker på at det ville ende i spontanabort.. Nå kan jeg slappe litt mer av, og ta det som det kommer. Kanskje går det bra:love7

Det endte desverre ikke bra, etter ny UL idag. Så da takker jeg for meg her..:(

Ble oppringt av gyn med kontrabeskjed og hcg resultatet fra idag:eek: det har steget fra 20.000 mandag til 35.000 idag. Så det blir ny UL om en uke og ikke innleggelse/abort imorgen likevel. Hun mener jeg kan være noen dager kortere påvei og at hematomet kan gjøre det vanskelig å se hjerteslago_O blir helt gal av denne berg- og dalbanen..

Ble oppringt av gyn med kontrabeskjed og hcg resultatet fra idag:eek: det har steget fra 20.000 mandag til 35.000 idag. Så det blir ny UL om en uke og ikke innleggelse/abort imorgen likevel. Hun mener jeg kan være noen dager kortere påvei og at hematomet kan gjøre det vanskelig å se hjerteslago_O blir helt gal av denne berg- og dalbanen..

Men i alle dager! For en thriller:nailbiting: håper virkelig dette går bra kjære deg :Heartred
Så godt å få håp tilbake!

Stakkars deg som går gjennom dette! Håper virkelig at det går bra! :Heartbigred

:Heartred for en håpløs berg og dalbane å sitte på :Heartred

Ååh, kjære vene! Krysser virkelig fingrene!!

Tusen takk dere:Heartred jeg vet ikke hva jeg skal tenke og føle, tørr ikke håpe:nailbiting: må bare prøve å fokusere på andre ting frem til neste torsdag tror jeg, heldigvis fått sykemelding da jeg må være i ro. Hodet hadde ikke fungert på jobb uansett:rolleyes:

Back
Topp