Truende abort

Uff, det er ikke bra :-( Håper alt har gått bra idag!

Tenker på deg. Mistet to ganger selv og det er ikke lett. Har du fått utredning siden du har mistet 3 ganger? Krysser fingrene for deg og håper alt er bra med spiren!

Da var jeg hjemme igjen :-) Og etter mye om og men ble de fornøyd med at det var god nok hjerteaktivtet :-D Var først hos gynekologen min som blei overraska over at jeg idet hele tatt hadde klart å bli gravid uten hjelp :-) Han fant fort hjerteaktivitet men han syntes den var alt for lav, så sendte meg til sykehuset for ekstra kontroll der. Etter litt frem og tilbake der og noen dobbelt sjekker så kom de frem til at det var ujevn hjerterytme, men den var der og da var de fornøyd :-) Nå skal jeg tilbake på kontroll om 2 uker, og skulle bare ta kontakt før den tid om det var noe. Blødningene min kom av at jeg igjen har morkake som ligger foran mormunn, og da blør derfra. I tillegg så måtte jeg regne med større blødninger pga blodfortynnende.

Så nå sitter jeg og er veldig lett og trygg på at alt går bra :-) Jeg fikk en god nyhet til jeg kan dele med dere jenter, min lillesøster er også gravid og er ca 8 uker på vei :-)

Takk for støtten idag, jenter! Det har gjort veldig godt å kunne dele det med noen :-)

Tenker på deg. Mistet to ganger selv og det er ikke lett. Har du fått utredning siden du har mistet 3 ganger? Krysser fingrene for deg og håper alt er bra med spiren!

Jeg fikk grundig utredning før forrige svangerskap, det her er 6 gang jeg er gravid. Og gynekologen min sa at det er mot alle odds at ejg klarte å bli gravid på egenhånd så er veldig fornøyd med akkurat det :-) Jeg har rett og slett veldig sjelden eggløsning og når jeg har det er det dårlig kvalitet på de.

Så bra at alt står bra til i magen!! :-) Gratulerer med gode nyheter! Og så morsomt at søsteren din skal ha baby nesten samtidig da :D

fjo! så gode nyheter! har virkelig tenkt på deg idag! så det var kjempe godt å høre (lese) :D glad på dine vegne :-) klem <3

Så bra :)

Åh, så bra at hjertet slo :)

Ååååh, så godt å høre, nå ble jeg glad :-)

Å så godt å høre at det gikk bra Og må være en helt utrolig lettelse!

Så bra!
Og gratulerer som kommende tante! Så morsomt at dere er såpass likt da! :-D

Det har vært en følelselada dag, gjort spesiell med at mannen ikke hadde mulighet til å bli med og ei svigerinne som var med fordi hun skulle være barnevakt. Da har det vært godt å dele ting med dere :-) Veldig kjekt at lillesøster skal ha så likt. I tillegg så har vi en nevø som er 2 år, han er født i slutten av oktober.

Jeg kan i hvertfall gå til sengs med en god følelse :-)

Back
Topp