Ja men dette synest eg rett sagt er galskap fra ende til annen!!! Dama er no syk!! No vart det i denne tråden diskutert is, kake osv som var tull og tøys.E har fått erfare at svigermor mi sir ikke sånt på fleip. Ho dreiv å sa at han skulle få så masse godis og is som han bare ville fra han va ca 2 mnd. Når vi va i konfirmasjon når sønnen min va 4 mnd fikk ho holde han mens e å faren gikk for å forsyne oss me kake å da såge e ho satt å mata han me kake, da tente både e å mannen min på alle plugga, fy kor sint vi va men d va d vist flere rundt ho me så blei.
I ettertid har ho også sakt at ho kan passe han på kvelden sånn at e å mannen min kan få gå ut å kose oss litt, e har sakt nei med engang å begrunna d me at han e vanskeli å legge å få til å sove å at han slite me pustestopp på kvelden og natta. Å at e har fått beskjed me legen på sykehuset at han ikke skulle passes av andre på kvelden og natta. Nåkke som e heilt reelt. Resposen va at d va bare å knuse en sovetablett oppi ei flaske sprit å gi til han, så va probleme løst. Skal love d at svigermor mi aldri har fått passe han å kommer heller aldri til å få gjøre d.
Men ja, den dama der hadde ikke fått passet mine..