True blood

Krølla82

Forumet er livet
Driver og ser på den serien nå, men jeg syns den er litt sær...sett nesten 1 episode nå,men den er ikke like bra som vampier diaries ihvertfall.

Og hva er det med hun Sukie? Hun hører jo stemmer over alt. [&:]

Og det virker jo som om Vampyrene ikke prøver å skjule at de er det.[8|]

Når du ser litt flere enn den første episoden så skjønner du..
Og nei ,VD er IKKE bedre..

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Sign.. Vampire Diaries er tragisk dårlig i forhold..
Noe av plottet i True Blood er jo også at vampyrene nå er åpent ute i samfunnet og kan leve sammen med mennesker pga oppfinnelsen Tru Blood. Syntetisk blod..

Hi hi, det er jo hele poenget! [:)]

Sookie er telepat og dermed hører hun alles tanker med de problemer og dilemmaer det fører med seg for henne.

Og vampyrene har "kommet ut av kisten" siden det ble oppfunnet "kunstig blod" som de kan leve på i stedet for vanlig blod og prøver nå å leve blant vanlige folk med de problemer og dilemmaer det fører med seg igjen.

Genial bokserie og utrolig bra tv-serie også! [:D]

Sookie hører jo bare tankene til alle folkene da [:D] Hu er noe spesiell.

Helt ærlig, syns jeg ikke den var det store etter den første episoden. Men etter å ha sett sesong 1 og 2! Elsker den! Og gleder meg i hel til sesong 3 nå!!! [:D][:D][:D]

Vampire Diaries? Njæ.. [8D]

Greia er jo at hele verden VET at det er vampyrer. Vampyrene kjemper for sine rettigheter - Noe du kommer til å se mer av.
Sookie er ikke bare ei teit blondine som hører stemmer. Bare vent å se.

Vi lasta ned 1 episode, og etter og ha sett de første 4 minuttene på den lille butikken var vi hekta. Lastet ned SE01 & SE02 og så alt på 1-2 uker.

VD er crap. Laget av crap for crap folk. Så crap-folk kan sitte å crappe seg med crap-serien sin. CRAP!
Hvorfor innbiller noen seg at verden trenger mer twilightcrap? Serien FINNES ikke troverdig i det heletatt.
HVOR i verden finner man ei lita bygd med KUN modeller og flotte unge mennesker?

true blood er mye bedre enn vampire diaries... men den kan nok virke veldig spesiell før du kommer inn i serien.. anbefaler deg å lese serien om sookie stackhouse..super! gleder meg til neste bok i mai! og sesong 3 til sommeren[:D]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Må signere denne, se første sesong du[;)]

kan ikke sammen ligne de seriene, er jo  totalt helt forskjellig settinger haha![:D]

Back
Topp