True blood.. sesong 3

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Skal begynne på sesong 3 straks.. er det siste?[:(]

Stemmer det at det kun er lagt ut sesong 3 episode 3?

ååå.. jeg har fått helt dilla.. og synes det er kjempetris at bare 3 sesonger er lagt ut...

Hva skal jeg se på i mellomtiden??! Krise! hehe

Dexter måååå ses om man ikke har gjort det. [:D]

Hadde aldri trodd at jeg skulle heie på en seriemorder. Og han er jammen ganske hot også, spesielt i den grågrønne bestefarsgenseren...

gleder meg til sesong 4![:D]
men anbefaler virkelig vampire diaries assa[8D]

ORIGINAL: Elisemoor

Uff, jeg ble skuffa over det.
Jeg syns det var bare en miks av twilight og true blood, voksnere enn twilight og mer fjortiss enn true blood.
Så alle episodene da, i mangel på noe annet å se på, mest fordi Damon er så utrooolig sexy. [8D]
Syns forresten det var litt gøy når de gjør narr av Twilight og glitter-vampyrer i en av de første episodene. [:D]

Noen som vet når NRK3 har tenkt å sende sesong 3 da ??? leeei av å vente [8|]

ORIGINAL: *LL*

ORIGINAL: Fridasinmamma

opp.. nytt spørsmål

Nei, det stemmer ikke.
Disse er kommet ut til nå: http://epguides.com/TrueBlood/
(Sesong 3, 12 episoder)

Å takk og lov[:D] Fant ikke de nemlig under mappen på.. pb

men så de når jeg søkte

ORIGINAL: toneany

ORIGINAL: Elisemoor

Uff, jeg ble skuffa over det.
Jeg syns det var bare en miks av twilight og true blood, voksnere enn twilight og mer fjortiss enn true blood.
Så alle episodene da, i mangel på noe annet å se på, mest fordi Damon er så utrooolig sexy. [8D]
Syns forresten det var litt gøy når de gjør narr av Twilight og glitter-vampyrer i en av de første episodene. [:D]

Hehe, er ikke like bra som true blood, men ble så hekta at nå må jeg følge med![:D] (nå elsker jo jeg twiligth også da[8D])
Damon er kanonsexy! håper på han og Elena!

Det er 6 bøker, og seriene går nesten identisk med bøkene, så regner med at du kan kose deg med true blood i flere år til, må bare vente litt[8D]

Ser på Heroes nå, og anbefaler å laste ned MYE før man begynner å se.
Den må ses litt sammenhengende iom at den er en smule forvirrende og hopper mye, men absolutt bra[:D]

House er knallbra, har sansen for han, hahaha[8D]

Menneh, hva het den serien med de tre damene som bodde i toppen av et (klokke) tårn? Hun ene satt i rullestol og hjalp de andre, også var det en mann som hjalp de?

sesong 3 kommer på tv  på nyåret her i norge, og sesong 4 spilles inn nå og kommer rett før sommern og går gjennom hele sommern

anbefaler bøkene på det varmeste, utrolig bra bøker[:D]

Back
Topp