Trudelillutt

shina

Elsker forumet
Sønnen din har fått diagnosen  kiss syndrom? det samme har alva, jeg bare lurte på om dere har vert hos behandling hos manuel terapaut/fysoterapaut ennå og om det går bra med han?

Alva ar vert 2 ganger nå og er blit 150% bedre hun klarte ikke å bøye hodet til venstre, hun fikk heldig vis ikke kolikk fordet om hun hadde endel mavetrøbbel de første mndene.

Hun har blitt veldig skjev i hode men det har begynt å rette seg, komet seg veldig de siste ukene, nå som hun vrir hode begge veier.

Jeg mener sønnen din hadde overstrekk i nakken? eller tar jeg feil.

Håper uansett alt er bra med dere! leste tråden din om samboere håper alt går bra der også!![:)]

Da var det trudelillelutt jeg tenkte på. blanda sammen ja[:D] håper din kommer seg fort!

Alva har blitt veldig mye bedre etter bare to behandlinger hos manuel terapaut, hun har vert to ganger hos fysoterapaut men det hjalp ikke noe. hun er litt svak i høyre skulder og brystmuskelaturen i forhod til de bakre ( det vil ikke si at hun er svak egentlig, det står bare ikke i forhold til verandre) hun ruller fra rygg til mage allerede det har hun gjort ivrig i over 1 uke alt. så hun er generelt veldig sterk, kvikk og tidlig ute motorisk sett.

men det er lett for at de over kompanserer når de hemmes på andre vis,  det er ikke bra i lengden for utvikling, fikk jeg beskjed om. Men som sakt Alva er nå nesten normal i bevegelsen til venstre og har ikke lenger den typiske c formen, skal til bake til manuel terapaut for en siste sjekk men hun trodde ikke hun kom til å trenge flere behandlinger. må bare gå til jevnlig fysoterapaut til hun er ca 4år. 6mnd kntroll 1år, 2år og 4år kontroll som jeg forst. 

Back
Topp