Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Etter all statistikk så blir mange født rundt fullmåne (samme dag eller dagen etter)... E d nån som trur på d? Æ vælle å tru litt på d me at æ har termin dagen før fullmåne... [:)]
Jeg trodde ikke på det sist.. men da fullmånen kom, kom barnet ut også. :) hehe.. så kanskje det stemmer? [:)] håper det kanskje kan skje denne gangen og. ikke lenge igjen da.
Etter gammelt av så stemte det nok mer, det før p-pillen kom inn og styrte kroppens hormoner. Fullmånen er nå den 14 mars, og da er det som regel på fjera sjø man føder.
I gamle dager styrte dem lamminga etter månen, 3 dager før og etter.
Var hos jordmor igår, og ho så faktisk etter på kalenderen når neste fullmåne er ... så jeg krysser fingrene for at her skjer det natt til tirsdag - om ikke før... [;)]
Så fint at d ikke bare e mæi som håpe d skjer nåt på fullmånedagen... Dåkker ska se at tirsdag-onsdag e sykehusan full av fødende kvinner...[:)]
Vi kan jo håpe på d i allefall, fårr alle sin del...
Jeg har termin 11 mars, men har fått høre av veldig mange at de tror han kommer ved fullmåne.
Tror det er noe i det, for det blir født flest barn rundt fullmåne.
Vi får slå oss sammen å ule mot fullmånen når urkvinnen i oss setter inn, hehe.........