tru...

bls

Glad i forumet
Hei.

Etter all statistikk så blir mange født rundt fullmåne (samme dag eller dagen etter)... E d nån som trur på d? Æ vælle å tru litt på d me at æ har termin dagen før fullmåne... [:)]

hehe[:D] har jo termin på fullmåne dagen.. så velger å håpe å tru på det[:)]

Jeg trodde ikke på det sist.. men da fullmånen kom, kom barnet ut også. :) hehe.. så kanskje det stemmer? [:)] håper det kanskje kan skje denne gangen og. ikke lenge igjen da.

Etter gammelt av så stemte det nok mer, det før p-pillen kom inn og styrte kroppens hormoner. Fullmånen er nå den 14 mars, og da er det som regel på fjera sjø man føder.

I gamle dager styrte dem lamminga etter månen, 3 dager før og etter.

er det fullmåne 14 mars... ? da har jeg termin.. tjihi.-..

Var hos jordmor igår, og ho så faktisk etter på kalenderen når neste fullmåne er ... så jeg krysser fingrene for at her skjer det natt til tirsdag - om ikke før... [;)]

Så fint at d ikke bare e mæi som håpe d skjer nåt på fullmånedagen... Dåkker ska se at tirsdag-onsdag e sykehusan full av fødende kvinner...[:)] 
Vi kan jo håpe på d i allefall, fårr alle sin del...

Jess! Vi får satse på at det blir noen rolige dager her på forumet over helga [:D][:D][:D]

Jeg har termin 11 mars, men har fått høre av veldig mange at de tror han kommer ved fullmåne.
Tror det er noe i det, for det blir født flest barn rundt fullmåne.
Vi får slå oss sammen å ule mot fullmånen når urkvinnen i oss setter inn, hehe.........

Eni me dæ...
Vi skulle alle sammen ha blidd bra fårfær om vi hadde fådd hele jængen på tirsdag-onsdag-torsdag [:)]

Back
Topp