Trosse kvalmen

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
å ut på bytur.

Hadde det ikke vært for at jeg må bytte noen sko som jeg fikk låne til i dag, og må ha en knapp til bunaden til lillebror så hadde jeg nok holdt meg hjemme. Men håper at frisk luft kanskje kan hjelpe.
SKal jo også møte en venninne å ha lunsj. Håper at det blir en koselig lunsj å at kvalmen forsvinner.
 
Lykke til, skal trosse kvalmen og spyinga ved å dra til svigers for å feire 17. Mai, grugledes. Veldig spent på å være i offentlig forsamling.. :eek:
 
Samme her, har ikke klær jeg klarer å gå med fortiden. Så skal møte kjæresten etter jobb å så skal vi dra på shopping å middag. Så drar vi sørover for å være med familien i helga. Kjenner jeg blir sliten bare tanken, men håper på at luft og litt anna miljø vil hjelpe litt :)


Desember 2014

Bruker App
 
Da var man hjemme igjen. Gikk kjempe fint. Kvalmen forsvant FREM til jeg drakk en kom med kakao.. Så nå har jeg klumpen i halsen igjen..
 
Bra det gikk fint :) Jeg tok akkurat av seabands-armbåndene, og håper det ikke gjør at kvalmen returnerer :p

sendt fra mobilen via BV-appen
 
Så bra at det gikk fint! Jeg har også trosset kvalmen i dag. Var på en liten kafetur med en venninne. Hun vet om graviditeten da, så gjorde det litt enklere. Var vel borte 1 time før jeg kjente det var nok, men gud så deilig å se andre mennesker!! Helt utslitt etterpå, men var verdt det:)
 
Back
Topp