Tror vi allerede

Lene1986

Forumet er livet
Har bestemt oss for hva lillesøster skal hete [:D]
Mathilde [:)]
Syns Magnus og Mathilde passet bra sammen jeg [:D]

Så gøy [:D] Fine navn som passet godt sammen.

passer veldig bra sammen[:)][:)]
kjempe fint!!

Veldig fint navn! Hadde det på min liste da vi skulle ha Tuva [:)]

[;)] veldig fint navn[:)]

så fine navnene var sammen :) og hver for seg.
ps. jeg blir deppa av å se på tickeren din :P Du er så heldig som har kommet så langt... men når din ticker går framover så gjør jo min det også (selv om jeg syns den kunne gått fortere)

ORIGINAL: *Emma08*

passer veldig bra sammen[:)][:)]
kjempe fint!!

[:D]

ORIGINAL: Reinbue

ps. jeg blir deppa av å se på tickeren din :P Du er så heldig som har kommet så langt... men når din ticker går framover så gjør jo min det også (selv om jeg syns den kunne gått fortere)

Suns egentlig tiden går ganske så fort denne gangen her. Hvor langt er du på vei nå? Fått time til UL??

Kjempefint navn! [:)] Og så kjekt med en gutt og en jente! [:D]

kjempe fiint navn, og sammen med Magnus [:D]
Mathilde er favorittnavnet her, siden Mathea egentlig skulle hete det [:)][8D]

NYDELIG NAVN!!!!!!!!!!!!! [:D][:D][:D]

Ja suns navnet er ganske så fint vi og [8D] Og siden det er Magnus sitt ønske ble det bare mer skjønnt. Han kom hjem fra barnehagen for sånn ca 3 uker siden å fortelate oss at det var en jentebaby i magen og hun skulle hete Mathilde [:D]

Nydelig navn[:D][:D]

ORIGINAL: Lene1986

Suns egentlig tiden går ganske så fort denne gangen her. Hvor langt er du på vei nå? Fått time til UL??
jeg er ikke kommet lenger enn 10 uker jeg :( Har fått time til ul om 6 uker. Jeg tror at tiden går fortere etter da :)

plutselig er du også halvveis Reinbue!

syns ikke d er lenge siden du ble gravid, syns d har gått veldig fort[;)]

Gratulerer med ei prinsesse i magen.
Det er et fantastisk nydelig navn syns jeg[:)](jenta mi heter det)
Passet veldig bra sammen med Magnus også.

ORIGINAL: Lene1986

jeg er ikke kommet lenger enn 10 uker jeg :( Har fått time til ul om 6 uker. Jeg tror at tiden går fortere etter da :)
Tiden går plutselig kjempe fort skal du se [;)] Å så tidelig ul du fikk da. Slipper å vente så lenge du da. Deilig!

Back
Topp