Tror snart jeg eksploderer...

AngeLine

Gift med forumet
Sånn helt på ordentlig.. ikke bare humørmessig[;)], men i dag er magen helt sprengt.. Klarer ikke spise noen ting, for da føles
det som om jeg skal revne.. Huff, får sikkert en trillion nye strekkmerker nå[&o]

Så nå er kl 20.30 og jeg har spist 2 rundstykker til frokost og that's it.. måtte bare sutre litt [;)]

oioi! tenk du har minst 10 uker til å eksplodere på[:o]

shit, da blir det ikke mer mat på 10 uker, føler at jeg har lagt på meg 5 kg fra i går til i dag!! [;)][:D]

Følte det sånn i dag jeg også. Så la jeg meg ned på sofaen.. Og slapp noen heftige bomber.. Nå går det mye bedre[8D]

[:D][:D][:D][:D][:D]

Huff, hadde jeg bare hatt noen bomber det er bare steinhardt! [:'(].. kjennes bare ut som om ungen er blitt 4 kg og ligger rett oppi ribbeina mine [:D]

[:D]
ORIGINAL: MonicaMy

ORIGINAL: AngeLine

shit, da blir det ikke mer mat på 10 uker, føler at jeg har lagt på meg 5 kg fra i går til i dag!! [;)][:D]

Sama her! Domme kiloer[:'(] Kunne me kje bare lagt på oss akkurat det babyen veier?! [:D]

Haha, det hadde passet meg veldig fint! [:D]

Nå skal det sies at jeg har vært veldig heldig, har fortsatt ikke lagt på meg i dette svangerskapet og det første endte jeg med +6kg og nr.2 endte jeg på +4kg... Så jeg skal ikke klage.. men føler at jeg sprenger alle mine rekorder denne gangen [;)][:D]

ORIGINAL: Burger

ORIGINAL: Helene Smurfemor

Følte det sånn i dag jeg også. Så la jeg meg ned på sofaen.. Og slapp noen heftige bomber.. Nå går det mye bedre[8D]

[:D][:D][:D][:D][:D]

Haha, du er så hærlig[:D]

Line, magen er blitt kjempestram her også, er redd for at strekkmerkene kommer denne gangen[8D] Jaja, vi får jo verdens beste belønning når vi er ferdige da[:)]

BLÆÆÆ!! hehe, strekkmerkene KOMMER ikke her, det kommer FLERE.. [:(][:(] Men det er som du sier, det er en veldig, veldig god belønning i vente [:D] [;)]

Back
Topp